تیم امید ایران با هدف صعود به رقابت های المپیک، از امروز کار خود را در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا آغاز می کند.

گزارش زنده؛ ایران 0 – قطر 0
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"،  اولین بازی تیم ملی امید از مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، آغاز شده است و ملی پوشان باید در استادیوم تاشکند به مصاف تیم ملی قطر بروند.

شاگردان مهدوی کیا که رویای قهرمانی این مسابقات و رسیدن به رقابت های المپیک را در سر دارند، باید به مصاف قطری بروند که یکی از مدعیان این دوره از رقابت هاست.

تیم امید ایران پیش از حضور در این پیکارها، چند دیدار تدارکاتی با تیم های لیگ برتری و مسابقه دوستانه با تیم امید عراق برگزار کرد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های ملی امید ایران و قطر را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا

چهارشنبه: 11/03/1401 ؛ ساعت: 17:30 

ورزشگاه: بنیادکار ازبکستان /  بدون تماشاگر

ترکیب تیم امید ایران:

پارسا جعفری

امیر جعفری صیقلانی

میلاد کر

سامان فلاح

مهدی هاشمی نژاد 

محمد قربانی

محمد خدابنده لو

یاسین سلمانی  

امیرعلی صادقی

آریا یوسفی (46- عرفان شهریاری)

احمد شریعت زاده

سرمربی: مهدی مهدوی کیا

ترکیب قطر:

صلاح زکریا

علی مال الله

یوسف ایمن

احمد سهیل

عبدالله السلیطی

جاسم جابر

اسمه الطیری

مصطفی طارق

عبدالرشید ابراهیم

هاشم علی

یوسف عبدالرزاق

سرمربی: نیکولاس کوردوا

دقایق حساس:

دقیقه 25: ارسال تند و تیز و کات بک عبدالرشید ابراهیم را پارسا جعفری با واکنشی به موقع مهار کرد.

دقیقه 31: یک ارسال بلند از سمت راست تیم ملی صورت گرفت که پیش از رسیدن توپ به سلمانی، این صلاح زکریا بود که با واکنشی به موقع، توپ را دور کرد.

دقیقه 32: امیرعلی صادقی با نفوذی به موقع از سمت راست وارد محوطه جریمه شد. پاس تند و تیز و در عرض او قبل از اینکه مقابل دروازه به مهاجمان تیم ملی برسد، توسط زکریا راهی کرنر شد.

دقیقه 37: ارسال بلند امیرعلی صادقی درون محوطه جریمه با ضربه سر آریا یوسفی همراه شد که صلاح زکریا با یک خروج به موقع دیگر، این توپ را دفع کرد. در برگشت خدا بنده لو صاحب موقعیت شد که با اثرگذاری مدافع قطر تعادلش را از دست داد اما داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 39: کرنر بازیکنان تیم ملی به صورت کوتاه کار شد و پاس سلمانی پشت محوطه جریمه به خدا بنده لو رسید و شوت دیدنی این بازیکن با فاصله بسیار کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. صلاح زکریا گلر قطری ها روی این شوت تنها نظاره گر صحنه بود.

دقیقه 43: ارسال کرنر مصطفی طارق در تیر دوم به هاشم علی رسید که ضربه قیچی برگردان این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 50: عرفان شهریاری در کمتر از یک دقیقه روی دو ارسال از سمت راست صاحب دو موقعیت شد که هر دو بار ضربات سر او از دقت لازم برخوردار نبودند و توپ راهی به درون دروازه پیدا نکرد.