ممکن است روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی به زودی به هدف اول بارسلونا در فصل تابستان تبدیل شود.

گزینه جدید بارسلونا؛ آگهی استخدام تانک بلژیکی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و 33 ساله به هدف اصلی باشگاه بارسلونا برای تقویت خط حمله برای فصل آینده تبدیل شده است. البته باشگاه مونیخی فعلا روی موضع خود پافشاری کرده و امیدوار است لواندوفسکی در یک سال باقی مانده از قراردادش در این باشگاه باقی بماند. اما مدیران بارسلونا به این انتقال خوشبین بوده و خود لواندوفسکی نیز معتقد است به زودی راهی برای قطع همکاری با بایرن مونیخ و انتقال به نوکمپ فراهم خواهد شد.

اما نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی گزینه جایگزین بارسلونا برای رابرت لواندوفسکی، در صورت شکست این انتقال است. این مهاجم 29 ساله و تنومند در لیست اولویت های بارسلونا قرار گرفته و البته بایرن مونیخ نیز در صورت جدایی لواندوفسکی، قصد دارد برای خرید روملو لواکو اقدام کند.

ژاوی علاقه زیادی به روملو لوکاکو داشته و با توجه به اینکه این بازیکن پنج سال هم از لواندوفسکی کوچک تر است، می تواند به زودی به گزینه اول بارسلونا برای تقویت خط حمله تبدیل شود. البته خود لوکاکو خواهان بازگشت به اینتر است و وکیل او، سباستین لدوره تا امروز دو بار با مدیران نراتزوری ملاقات کرده تا در مورد بازگشت این ستاره بلزیکی مذاکره صحبت کند. حتی لوکاکو حاضر شده از 50 درصد از دستمرد فعلی خود در لندن نیز صرف نظر کرده تا دوباره لباس اینتر را به تن کند. 

اما او تحت هر شرایطی خواهان جدایی از چلسی است و در صورت ناتوانی اینتر در پرداخت دستمزد، گزینه هایی چون بارسلونا و بایرن مونیخ پیش روی روملو لوکاکو قرار خواهد گرفت. این مهاجم بلژیکی دیگر تمایلی به کار کردن زیر نظر توماس توخل ندارد و اولین فصل حضور او در چلسی اینقدر بد پیش رفت که لوکاکو به هر ترتیبی خواهان جدایی شده است. بارسلونا نیز نام این بازیکن را در لیست انتظار قرار داده و اگر توافق با لواندوفسکی حاصل نشد، آنها برای خرید لوکاکو وارد عمل خواهند شد.