در پایان دیدار شب گذشته دانمارک و اتریش، چاله‌ای بزرگ و عجیب با عمق چند سانتی‌متر درست در وسط زمین چمن پدیدار شد.

باورنکردنی: چاله‌ای عظیم جلوی پای اریکسن و آلابا!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم 90 ساله ارنست هاپل واقع در شهر وین اتریش، یکی از عجیب ترین میزبانی های تاریخ خود را سپری کرد که با حواشی عجیبی همراه بود. در دیداری از هفته دوم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، اتریش و دانمارک مسابقه عجیبی را به پایان رساندند.

این دیدار در ابتدا به دلیل قطع برق استادیوم با تأخیر طولانی و 90 دقیقه ای و از ساعت 22:15 به وقت محلی آغاز شد و در نیمه شب نیز به پایان رسید. یاران کریستین اریکسن در تیم ملی دانمارک پس از پیروزی بزرگ برابر فرانسه، این بار از سد اتریش گذشتند تا با 6 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم تر کنند.

اما اتفاق عجیبی که در پایان مسابقه رخ داد، باعث تعجب رسانه ها و حتی بازیکنان دو تیم شد. در پایان دیدار شب گذشته دو تیم بود که حفره عجیبی درست در مرکز میدان دیده شود. به نظر می رسد که استادیوم ارنست هاپل دچار فرورفتگی شده بود که این مسئله از چشم دوربین های عکاسان دور نماند.

البته مسئولین برگزار کننده مسابقه به همراه بازیکنان سرشناس دو تیم از جمله کریستین اریکسن، آلابا، برایتویت و... بسیار خوش شانس بودند که این گودال عظیم در پایان مسابقه دیده شد و آسیبی به هیچ کدام از بازیکنان دو تیم وارد نشد تا ورزشگاه ارنست هاپل که به یاد این مربی افسانه ای نام‌گذاری شده، شاهد حادثه تلخی نباشد.

آندریاس اسکوف اولسن بازیکن دانمارکی تیم بروژ بلژیک نیز برای نشان دادن عمق این حفره، پای خودش را درون چاله برد که می توان گفت این فرورفتگی استادیوم حداقل 20 سانت عمق داشت و چنانچه هر کدام از بازیکنان اتریش یا دانمارک در جریان بازی پایشان در این چاله گیر می کرد، با مصدومیت شدیدی مواجه می شدند.

اتریش سه روز دیگر میزبان فرانسه خواهد بود و "اسکای اسپورت" گزارش می دهد که تکنسین های ورزشگاه ارنست هاپل بابت این موضوع نگران نیستند و آنها مدعی شده اند که این مشکل برطرف خواهد شد.