نشریه مارکا خبر از به هم خوردن یک پیمان قدیمی بین دو باشگاه فوتبال شهر مادرید داد.

عهد قدیمی بین رئال و اتلتیکو شکست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بین دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکو از سال‌ها پیش عهدی وجود داشته که از یکدیگر بازیکن جذب نکنند. این توافق شفاهی بوده ولی به ندرت شاهد بوده‌ایم که بازیکنی مستقیما از رئال راهی اتلتیکو شود یا برعکس اما مدیران رئال متوجه شده‌اند که اخیرا از باشگاه اتلتیکو با تعدادی از بازیکنان تیم‌های پایه و نیز دوم باشگاه تماس گرفته شده و به آنها وعده قراردادی بهتر داده‌اند.

 این تماس‌ها در کنار مخالفت اتلتیکو برای تشکیل گارد افتخار در دربی اخیر و نیز عدم تبریک علنی باشگاه اتلتیکو به رئال بابت قهرمانی‌های لالیگا و اروپا، عصبانیت شدید مدیران رئال مادرید را در پی داشته است.

امروز مارکا ادعا کرد که از سوی باشگاه رئال مادرید به اتلتیکو اطلاع داده شده که دیگر به این عهد پایبند نخواهند ماند و برای هفته پیش رو نیز جلسه ای بین مدیران دو باشگاه پیش بینی شده تا این مساله رودررو مورد بحث قرار بگیرد و رسمیت پیدا کند. از سال 2003 در دو مورد، رئال و اتلتیکو چیزی تا شکستن عهد فاصله نداشتند ولی در هر دو مورد اتفاق خاصی رخ نداد ولی از این پس قرار شده تا دو باشگاه هم در سطح تیم های پایه و هم در تیم بزرگسالان، مشکلی از بابت جذب بازیکنان طرف مقابل نداشته باشند.