پدراک میاتوویچ رئال را از حالا قهرمان لالیگا می داند و در مورد مثلث هجومی فصل بعد باشگاه صحبت کرد.

مثلث وینیسیوس، امباپه و بنزما خارق‌العاده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن فرانسوی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود. 

از مدت‌ها قبل بحث انتقال این بازیکن به رئال مادرید مطرح شد و او به صورت علنی از علاقه‌اش به حضور در سانتیاگو برنابئو خبر داده بود و حالا به نظر می‌رسد که رویای این ستاره فرانسوی در آستانه تحقق است. 

دو روز پیش روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که انتظار طولانی برای امضای قرارداد این بازیکن با رئال در آستانه پایان یافتن است و امباپه همین هفته پیش قراردادش با این باشگاه اسپانیایی را امضا خواهد کرد. 

برخی منابع همچنین ادعا کرده اند که در روز پایانی انتقالات زمستانی و با حضور وکیل امباپه، قرارداد دو طرف امضا شده و او همین حالا نیز بازیکن رئال محسوب می شود.

پدراک میاتوویچ اسطوره رئال و زننده گل قهرمانی هفتم باشگاه در چمپیونزلیگ، در مورد مثلث وینیسیوس، امباپه و بنزما برای فصل بعد گفت:« به نظر رویایی و خارق‌العاده می آید. به من منابعی معتبر اطلاع داده اند که کار پیوستن امباپه به رئال تمام شده و همه چیز قطعی است. این مثلث می تواند رئال را بار دیگر در اروپا صاحب بخت اصلی قهرمانی کند.»

درخشش کریم بنزما در لالیگا:« من همیشه از کریم خوشم می آمد ولی از زمان جدایی رونالدو، پیشرفت و تاثیرگذاری کریم چند برابر شده است. متاسفم که او برابر مایورکا مصدوم شد و معتقدم هرچند ال کلاسیکوی هفته بعد خیلی مهم است ولی اگر کریم 100 درصد آماده نباشد بهتر است به میدان نرود.»

شانس قهرمانی لالیگا:« رئال برابر مایورکا(برتری 0-3)تیمی جدی و بسیار باانگیزه نشان داد. تیمی که می خواهد قهرمانی اش را زودتر قطعی کند. رئال با این جدیت و اشتیاقی که دارد و با 10 امتیاز اختلافی که نسبت به سویا ایجاد کرده، بسیار بعید است قهرمانی را به فاصله 10 هفته تا پایان از دست بدهد.»