محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان چند روز پس از خاتمه لیگ برتر از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

فوری و رسمی/ نویدکیا از هدایت سپاهان کناره گیری کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، روابط عمومی باشگاه سپاهان در این زمینه با اشاره به دلیل استعفای محرم نویدکیا اینطور نوشته است:«محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکـان کمک به تیم فوتبال و دغدغـه هـواداران؛ انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سـوم قـرارداد صراحتاً اعلام نمود.»

محرم نویدکیا در ابتدای لیگ بیستم هدایت طلایی‌پوشان اصفهانی را پس از دوره دوساله حضور امیر قلعه‌نویی برعهده گرفت. او اگرچه شروع خوبی در نیم فصل اول مسابقات نداشت ولی رفته رفته توانست نتایج خیره‌کننده‌ای بگیرد و سپاهان پس از شکست مقابل سهرخودرو در هفته سیزدهم دیگر شکستی را تجربه نکرده و فصل را با ١۴ پیروزی و سه تساوی با ۶۵ امتیاز با نایب قهرمانی تمام کرد.

در لیگ بیست و یکم اما نویدکیا برخلاف انتظارات و با وجود خریدهای ( کنت، ریگی، احمدزاده، مغانلو) به ظاهر مناسبی که انجام داده بود نتوانست سپاهان را که با جدایی سه بازیکن کلیدی‌اش ( حاج‌صفی، نیازمند و محبی)مواجه شده بود، در مسیر رو به رشدی که آغاز کرده بود حظ کند، آنها رفته رفته از صدر جدول فاصله گرفتند و نتایجی کسب کردند که در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم منجر به استعفای رسمی محرم نویدکیا شد؛ استعفایی که البته مورد قبول قرار نگرفت تا با تغییراتی که در کادر فنی از سوی مدیریت به نویدکیا تحمیل شد این چهره در ادامه لیگ و همینطور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی باشد.

در آسیا هم البته شرایط بر وفق مراد نویدکیا پیش نرفت تا این مربی که در هفته‌های پایانی لیگ برتر بارها با سوالاتی درباره آینده‌اش روبرو شده بود، همه چیز را به پایان فصل موکول کند. حالا سرانجام در شرایطی که چند روز از پایان رقابت‌ها سپری شده نویدکیا در تماسی تلفنی با باشگاه با اعلام مشکلات خانوادگی و نگرانی نسبت به آینده و عدم امکان کمک به تیم از هدایت سپاهان کناره‌گیری کرده است.

پس از این استعفا که با موافقت باشگاه سپاهان هم روبرو شده، مسئولان باشگاه باید خیلی زود برای آینده نیمکت تیم در شرایطی تصمیم بگیرند که قرارداد ٩ بازیکن سپاهان تمام شده است و چالش‌های زیادی پیش روی سرمربی آینده طلایی‌پوشان برای ساختن تیمی مدعی قهرمانی وجود دارد.