مس کرمان در بازی هفته آخر خود برابر خیبر انگیزه های ویژه ای برای کسب پیروزی داشت.

جشن صعود مس در خرم آباد به روایت این عکسها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه ، علاوه بر اینکه مس در این دیدار درصدد بود آمارهای فوق العاده خود را در این دیدار بهبود ببخشد ، شاگردان حسین‌خانی قصد داشتند بازهم حرف های خود را به صورت فوتبالی در زمین اثبات کنند اتفاقی  که رخ داد و مس همانند روندی که در طول بازی های این فصل در پیش گرفته بود، در این دیدار نیز در زمین مسابقه توانایی های خود را به رخ کشید.

شاگردان فرزاد حسین خانی در آخرین بازی این فصل خود برابر خیبر با ارائه یک بازی عالی و با انگیزه همانی بودند که در تمام طول این فصل بودند و در نهایت با پیروزی دو بر صفر در این مسابقه، نشان دادند که عدد به عدد هفتاد امتیاز این تیم با شایستگی تمام عیار به حسابش ریخته شده است.

تیمی که در طول 34 مسابقه فقط ده گل خورده بر جای می گذارد و با این تعداد مسابقه فقط دو شکست را در کارنامه ثبت می کند و با 40 گل زده از نظر گلزنی نیز آمار بسیار خوبی از خود به ثبت می کند و در نهایت با میانگین دو نیم امتیاز از هر بازی 70 امتیاز درخشان را ثبت می کند از هر نظر شایستگی صعود را دارد و تلاش برای زیر سوال بردن این صعود تنبیه سختی می تواند به دنبال داشته باشد...

این فصل برای مس کرمان در لیگ یک با بهترین آمارها به پایان رسید و معمولا آمارها نمی تواند مورد تحریف و حاشیه قرار بگیرد .

تصاویر جشن مس هفتاد امتیازی را با هم مرور کنیم: