مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دو جلسه محرومیت و ۳۰۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

سرپرست جنجالی نفت ۲ جلسه محروم شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز آرای تعدادی از مسابقات فوتبال را منتشر کرد که در یکی از احکام منتشر شده، داریوش حسن‌پور، عضو هیئت مدیره باشگاه و مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با محرومیت مواجه شد.

حسن‌پور که در دیدار ماقبل پایانی فصل لیگ برتر و پس از پایان بازی نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان با بازیکنان خودی درگیر شده و به صورت مسعود پورمحمد، گلر این تیم هم سیلی زده بود، حالا جدا از رای مسابقه با صنعت نفت، بخاطر یک دیدار دیگر برابر نساجی نیز محروم شده است.

در جدیدترین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: «دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران برگزار و از سوی داریوش حسن‌پور، سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر توهین و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به دو جلسه از حضور در بازی رسمی محروم و باید ۳۰۰میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

همچنین تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل داشتن ۷ بازیکن اخطاری باید ۲۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

در دیگر آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

* مسابقه تیم‌های مس کرمان و ملوان بندر انزلی برگزار شد. تیم مس کرمان به دلیل استفاده تماشاگرانش از لیزر باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* فاضل ادیبی، عکاس تیم مس کرمان به دلیل بدرفتاری در قبال نماینده مسابقه به دو جلسه از همراهی تیم خود و ورود به استادیوم‌های محل برگزاری مسابقه تیم مربوطه محروم و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

* محسن جعفری، تدارکات تیم مس کرمان نیز به دلیل بدرفتاری در قبال نماینده مسابقه دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.