هیأت مدیره باشگاه مس رفسنجان به شکست‌های اخیر این تیم و حذف از جام حذفی فوتبال کشور مقابل تیم لیگ دویی خلیج واکنش شدیدی نشان داد.

جریمه سنگین  مسی ها پس از شکست مقابل خلیج‌فارس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در این فصل تا پیش از هفته بیستم نتایج بسیار خوبی می‌گرفت و حتی یکی از گزینه‌های کسب سهمیه آسیایی بود و محمد ربیعی تیم قدرتمندی را مقابل حریفان روانه میدان می‌کرد؛ اما جالب است بدانید آخرین پیروزی این تیم به هفته نوزدهم مقابل آلومینیوم برمی‌گردد. مسی‌ها پس از آن به پرسپولیس با سه گل باختند، مقابل دو تیم پایین جدولی نفت مسجدسلیمان و هوادار متوقف شدند و در دو هفته اخیر لیگ نیز با یک گل از تیم‌های ذوب آهن و تراکتور شکست خورده‌اند.

اوج ناکامی‌های مس رفسنجان اما شب گذشته مقابل یک تیم از لیگ دسته دوم رخ داد. درحالی که پیش‌بینی می‌شد مس با این قرعه به سادگی به نیمه نهایی صعود کند اما این تیم نتوانست از گل خود محافظت کند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت تیم خلیج فارس باشد که در اوج شگفتی به نیمه نهایی می‌رسد.

در همین زمینه هئیت مدیره این باشگاه 15 درصد از مبلغ قرارداد تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم  را جریمه کرد. طبق گفته رسانه باشگاه مس، این تصمیم در پی شکست های پی در پی و حذف از جام حذفی فوتبال کشور توسط هیأت مدیره باشگاه گرفته شده است.