ستاره خط حمله تیم ملی با لباسی متفاوت نسبت به همه بازیکنان تمرین می‌کند.

سردار آزمون متفاوت از همه ملی‌پوشان(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که حداقل آماده‌سازی مناسب برای تیم ملی ایران از لحاظ بازی‌های تدارکاتی در نظر گرفته شده و قرار است فقط یک دیدار دوستانه برابر الجزایر برگزار شود، دراگان اسکوچیچ سعی کرده با طراحی تمرینات مختلف و شرایط متفاوت، بازیکنان خود را در وضعیت خوبی حفظ کند.

سردار آزمون که مهره قابل اعتماد سرمربی و بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی ایران است، دیرتر از سایر بازیکنان به اردو اضافه شد ولی از زمان حضورش با روحیه خوبی در تمرینات شرکت کرده و تصاویر منتشر شده از او نشان می‌دهد همواره لبخند بر لب دارد و با انگیزه زیادی کارش را انجام می‌دهد.

تنها لژیونر ایرانی شاغل در بوندس  لیگا آلمان که سال‌های موفقی از جام جهانی ۲۰۱۸ تا ماه‌های باقی مانده به ۲۰۲۲ قطر داشته، سعی دارد فرم بدنی و آمادگی بالای خود را تا شروع بازی‌ها حفظ کند و در بهترین شرایط به میدان برود و بیش از پیش مدنظر باشگاه‌های اروپایی قرار بگیرد.

سردار آزمون در تمرین دوشنبه تیم ملی با کاور نارنجی‌رنگ که متفاوت از تمام ملی‌پوشان بود، مشغول به تمرین شد که این اتفاق نشان می‌داد او در یک کار تاکتیکی از سوی کادر فنی، وظیفه خاصی دارد.