امیرحسین حسین زاده برای اثبات توانایی‌هایش به اسکوچیچ و دستیارانش، این روزها یکی از بازیکنان فعال در تمرینات تیم ملی است.

ستاره استقلال؛ عضلانی‌تر از رامین رضاییان!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بدون‌شک امیرحسین حسین‌زاده را می‌توان پدیده استقلال در لیگ بیست و یکم نامید. بازیکنی که با اعتماد ویژه‌ای از سوی فرهاد مجیدی مواجه بود و توانست به‌خوبی توانایی‌هایش را به رخ بکشد. وینگری که رنگ و بوی یک قایدی جدید را می‌داد و در نهایت نیز بهترین فصل ورزشی خود را تا به اینجای کار پشت سر گذاشته است.

همین درخشش‌های حسین‌زاده باعث شد تا کادرفنی تیم ملی مجاب شود در آخرین فیفادِی مرحله مقدماتی جام جهانی از این بازیکن جوان و آینده دار استفاده کند. او هم برابر کره جنوبی و هم مقابل لبنان برای دقایقی هر چند کوتاه به میدان رفت تا نخستین بازی‌های ملی خود را تجربه کند.

حالا و در شرایطی که ملی‌پوشان اردوی خود در قطر را پشت سر می‌گذارند، حسین‌زاده نیز یکی از نفرات دعوت شده است و در تمرینات چهره‌ای فعال و پرتلاش را از خود به‌نمایش گذاشته است.

بازیکن جوانی که با عضلاتی در هم تنیده و بدنی آماده، زنگ خطری را برای رقبایش در ترکیب تیم ملی به صدا درآورده و قصد دارد ضمن حضور در لیست پایانی اسکوچیچ، حتی فرصت حضور در جام جهانی و تقابل با ستاره‌های دنیای فوتبال را از آن خود کند.

آمادگی حسین‌زاده و عضلات پای او که به‌نوعی یادآور اندام ورزشکاری رامین رضاییان است، سوژه عکاس تیم ملی شده تا این صحنه را از وینگر جوان استقلال و تیم ملی شکار کند.