«نفتالی بنت» در ادامه این مصاحبه گفت که جهان باید با ایران به دلیل برنامه تسلیحات هسته‌ایش مقابله کند.

واکنش «نفتالی بِنِت» به پیشرفت‌های هسته‌ای اخیر ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که ایران «به طور خطرناکی» در حال تکمیل برنامه تسلیحات هسته‌ای خود بوده و در صورتی که غرب در برابر ایران نایستد، تهران دست خود را بر روی بمب می‌گذارد.

به گزارش فارس، وی که با نشریه تلگراف مصاحبه می‌کرد، از کشورهای غربی و انگلیس خواست تا فشارها علیه ایران همچنان حفظ شود.

بنت در این مصاحبه گفت: «ایران در حال غنی سازی اورانیوم با نرخ بی‌سابقه‌ای بوده و به طور خطرناکی به دستیابی به تسلیحات هسته‌ای نزدیک شده‌ است».

رژیم صهیونیستی تنها دارند تسلیحات هسته‌ای در منطقه غرب آسیا است. بر اساس برخی گزارش‌ها، این رژیم بیش از 100 کلاهک هسته‌ای در زرادخانه‌های خود داشته و مواد شکافت پذیر کافی برای ساخت 200 بمب اتم را نیز دارا می‌باشد.

در حالی که ایران عضو پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی (ان‌پی‌تی) می‌باشد اما این رژیم همچنان از پیوستن به این پیمان خودداری می‌کند و کشورهای غربی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز فشار چندانی بر این رژیم برای امضای این پیمان وارد نمی‌کند.

«نفتالی بنت» در ادامه این مصاحبه گفت که جهان باید با ایران به دلیل برنامه تسلیحات هسته‌ایش مقابله کند.

وی گفت: «بدون فشار از سوی غرب، رژیم اسلامی در ایران بسیار زود می‌تواند دستان خود را بر روی بمب هسته‌ای قرار دهد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «جهان باید موضع قاطعانه‌ اتخاذ کرده و به رژیم اسلامی در ایران بگوید، کنار گذاشتن هسته‌ای، لغو تحریم‌ها را به همراه خواهد داشت. تا زمانی که برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نکنیم، متوقف نخواهد شد».