افتتاحیه سالن تیراندازی باشگاه سپاهان در کمپ صفاییه فرصتی بود تا تمام مدیران فولاد مبارکه در یک مکان حاضر شوند.

ساکت در سکوت بمب را منفجر می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه" پس از استعفای محرم نویدکیا از هدایت سپاهان در لیگ بیست و دوم و پذیرش این تصمیم از سوی هیئت مدیره این باشگاه، انتقال دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس و زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی گولسیانی، شهباززاده و سروش رفیعی بر نگرانی‌های هواداران سپاهان افزود.
با این‌حال باشگاه سپاهان طبق برنامه‌ای از پیش تعیین شده دیروز به افتتاح یک سالن تیراندازی مدرن در کمپ اختصاصی خود در صفاییه اصفهان اقدام کرد که خبرنگار "ورزش سه" هم در این مراسم حاضر بود. رفتار مدیران سپاهان و آرامش خاطر آنها در طول مراسم نشان می‌داد تنها دغدغه‌ای که در ذهن آنها جایی ندارد، انتخاب جانشین محرم نویدکیا است. کنار هم گذاشتن مشاهداتی که در ادامه مطلب آمده، به خوبی نشان می‌دهد کار انتخاب سرمربی باشگاه در مراحل پایانی قرار دارد.
به طور عادی وقتی باشگاه تحت مدیریت شما با شوک استعفای یک سرمربی محبوب با پایگاه هواداری قدرتمند مواجه می‌شود، توقع می‌رود کم‌حوصله و بی‌قرار باشید.
طبیعی است که مدیرعامل سپاهان به عنوان یکی از باشگاه‌های ورزشی که به معنای واقعی کلمه متشکل از تیم‌هایی در چندین رده سنی و رشته ورزشی است تمام تمرکزش را روی فوتبال نگذارد و به دیگر رشته‌ها هم فکر کند، اما با این حال آرامش عجیب و غریب محمدرضا ساکت و همراهانش بیشتر به آرامش قبل از طوفان شبیه بود!

ساکت در بحبوحه‌ی اضطراب هواداران تیمش برای تعیین تکلیف سرمربی باشگاه و ورود سپاهان به نقل و انتقالات، ۶۰ کیلومتر دورتر از دفتر باشگاه در مجموعه ورزشی صفاییه متعلق به فولاد مبارکه حاضر شده بود تا یکی از مدرن‌‌ترین سالن‌های تیراندازی کشور را افتتاح کند.
درحالی که توقع بر این بود که محمدرضا ساکت در این ساعات مرتب با تلفن همراهش در تماس باشد و بخواهد در جریان آخرین اخبار مربوط به انتخاب سرمربی تیمش باشد، او در طول این ۵ ساعت حتی یک‌بار هم به سراغ گوشی خودش نرفت و در تمام زمانی که برای حضور در افتتاحیه این مجموعه گذاشته بود، با انرژی و البته آرامش خاصی دیده می‌شد. از طرف دیگر کمترین دغدغه و استرسی در چهره سایر مسئولان باشگاه سپاهان هم دیده نمی‌شد.
وقتی بعضی از خبرنگاران بومی حاضر در کمپ صفاییه با نگرانی از مسئولان باشگاه در خصوص عقب ماندن از نقل و انتقالات سوال می‌کردند، مدیران سپاهان معتقد بودند جایی برای کمترین نگرانی نیست.
به هرحال آنچه که از زبان بدن مدیران باشگاه سپاهان و در راس آنها محمدرضا ساکت در کنار زمزمه‌های سایر مسئولان باشگاه و کارخانه مشخص بود، تکلیف سرمربی سپاهان تا حدود زیادی مشخص شده و به احتمال بسیار زیاد برای فصل آینده پای یک سرمربی مشهور به فوتبال ایران باز خواهد شد!