کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با انتشار پیامی نسبت به خداحافظی مارسلو از رئال مادرید واکنش نشان داد.

پیام رونالدو برای مارسلو: تو هدیه فوتبال به من هستی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارسلو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام رسید و مراسم خداحافظی این بازیکن از این باشگاه روز گذشته در برنابئو برگزار شد. 

این مدافع پرتغالی در طول دوران حضورش در رئال مادرید موفق شد افتخارهای بسیاری کسب کند و با 25 جام قهرمانی عنوان پرافتخارترین بازیکن این باشگاه را از آن خود کرد . 

او روز گذشته کنفرانس خبری احساسی‌ای برگزار کرده تا در کنار فلورنتینو پرز و دیگر اعضای خانواده خود به صورت رسمی از رئال مادرید و هوادارانش خداحافظی کرده باشد. 

بسیاری از بازیکنان سابق رئال مانند ایکر کاسیاس، رائول گونزالس و سرخیو راموس با انتشار پست‌هایی در صفحات‌شان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و یکی از این افراد نیز کریستیانو رونالدو است. 

این ستاره پرتغالی که در طول دوران حضورش در رئال مادرید با مارسلو هم‌بازی بود و رابطه بسیار خوب و نزدیکی نیز با او داشت برای این بازیکن در ادامه مسیر فوتبالش آرزوی موفقیت کرد. 

رونالدو در این پیام نوشت:« فراتر از یک هم‌تیمی، تو برادری هستی که فوتبال به من هدیه کرد. تو چه در زمین و چه در بیرون از زمین یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌هایی هستی که من افتخار حضور در یک رختکن مشترک با او را داشتم. در ماجراجویی جدیدت موفق باشی، مارسلو!»

این دو بازیکن 9 سال در سانتیاگو برنابئو با یکدیگر هم‌بازی بودند و موفق شدند در طول این مدت چهار جام قهرمانی لیگ قهرمانان و همچین دو لالیگا را در کنار هم بالای سر ببرند.