تیم ملی امریکا در وقت‌های تلف شده از شکست برابر تیم ۷۴ دنیا گریخت.

فرار امریکا از شکست برابر السالوادور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" از ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز تیم ملی فوتبال امریکا در مسابقات لیگ ملت‌های کونکاکاف برابر السالوادور به میدان رفت و به نتیجه تساوی رضایت داد.

گرگ برهالتر سرمربی امریکا در این مسابقه به بازیکنانی چون فریرا و مک‌کنی در ابتدا استراحت داده بود اما بعد از شکست در نیمه اول با گل دقیقه ۳۷ لارین، در بین دو نیمه دست به تغییر زد و مک‌کنی و جسوس فریرا را به زمین فرستاد.

تعویض دقیقه ۶۲ امریکا حضور آریولا در زمین بود اما تنها هشت دقیقه بعد از حضور در زمین، این بازیکن با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا امریکایی‌ها ده‌نفره شوند.

درحالی که السالوادوری‌ها کاملا بر توپ و میدان مسلط شده بودند، رونالد گومز با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد تا هر دو تیم ده نفره شوند.

حضور جردن موریس به جای آدامز آخرین تیر ترکش برهالتر برای تغییر نتیجه بود که به هدف خورد و در دقیقه ۹۱ مسابقه با یک پرواز تماشایی در محوطه جریمه با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا امریکا به مانند ایران، ولز و انگلیس فیفادی ژوئن را با شکست به پایان نرساند.

کیفیت پایین زمین مسابقه تحت تاثیر بارش باران، یکی از نکات عجیب این رقابت بود.

با این تساوی امریکا با چهار امتیاز از دو بازی در رده دوم گروه چهار از سطح اول این رقابت‌ها قرار گرفت و السالوادور با یک بازی بیشتر و ۵ امتیاز در صدر ماندنی شد.