روزنامه آبولا پرتغال در خبری عجیب و به نقل از رسانه‌های ایرانی مدعی شد که طارمی قصد دارد کارلوس کی روش را به تیم ملی ایران برگرداند.

ادعای عجیب آبولا: طارمی به دنبال بازگرداندن کی‌روش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عدم برنامه ریزی مناسب برای فیفادی ژوئن و برگزاری تنها یک بازی دوستانه برابر تیم ملی الجزایر باعث بروز انتقادات شدیدی از فدراسیون فوتبال شد. یکی از مهمترین فیفادی های قبل از جام جهانی به راحتی از دست رفت و تیم ملی در حالی تنها یک بازی تدارکاتی برگزار کرد که سایر رقبای ایران یعنی انگلیس و آمریکا در 4 بازی و ولز در 5 مسابقه به میدان رفتند.

لغو دیدارهای تدارکاتی برابر تیم های ملی کانادا، اروگوئه، اکوادور، آفریقای جنوبی، نیوزیلند و... باعث انتقاد بازیکنان تیم ملی از جمله سردار آزمون و مهدی طارمی شد. مسئله‌ای که اکنون در روزنامه معروف پرتغالی بازتاب داشته است.

روزنامه آبولا برای این خبر تیتر "طارمی درگیر شورش ادعایی؛ پای کارلوس کی‌روش وسط است"، با تشریح وضعیت تیم ملی ایران نوشت: شکست مقابل الجزایر در دیداری دوستانه که در قطر برگزار شد، جو تیم ملی ایران را داغ کرد. علاوه بر انتقادات از فدراسیون بابت برنامه‌ریزی مناسب برای جام جهانی، اکنون جدایی قریب‌الوقوع بین بازیکنان و سرمربی تیم یعنی دراگان اسکوچیچ وجود دارد.

آبولا در ادامه ضمن اشاره به شایعات نقل و انتقالاتی در خصوص حضور مهاجم بوشهری در سوپرلیگ ترکیه نوشته است: در روزهایی که مهدی طارمی علاقه ژرژ ژسوس و باشگاه فنرباغچه را نادیده می گیرد، او یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی ایران است که نارضایتی فزاینده‌ای بابت فقدان بازی های تدارکاتی دارد.

این روزنامه همچنین نوشته است: این مسائل تنش ها را در تیم ملی تشدید کرده است. ضمن اینکه مکان برگزاری اردو در کشور قطر نیز مزید بر علت شده است.

آبولا با اشاره به عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی مناسب اشاره کرده است: ایران در انتخاب حریف دچار مشکل شد و در نهایت فقط دریک  بازی دوستانه در دوحه با الجزایر آن هم در دمای بسیار بالا و در زمینی با شرایط وحشتناک بازی کرد.

روزنامه معروف پرتغالی با اشاره به اعتراض مهاجم پورتو به وضعیت استادیوم محل برگزاری مسابقه نوشته است: طارمی حتی از یک خبرنگار تلویزیون ایران خواست که از زمین فیلمبرداری کند زیرا او وضعیت بد این ورزشگاه را باور نمی کرد.

اما بخش جنجالی گزارش روزنامه آبولا به ادعایی درخصوص تلاش طارمی و سایر بزرگان تیم ملی برای برکناری اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران است. ادعایی که البته به نقل از رسانه های ایرانی مطرح شده هر چند شب گذشته میرشاد ماجدی این اخبار را تکذیب کرد.

آبولا در قسمت پایانی این گزارش آورده است: بر اساس اطلاعاتی که از ایران می‌آید، مهاجم (طارمی) و سایر هم تیمی‌های تاثیرگذارش در تیم پارسی تلاش خواهند کرد تا حرکت‌هایی را برای کنار گذاشتن اسکوچیچ و بازگرداندن کارلوس کی روش انجام دهند.