سروش رفیعی دقایقی قبل در میان استقبال هواداران پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شد.

این  ستاره هم پرسپولیسی شد! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سرخپوشان ساعتی قبل شاهد ورود میلاد سرلک به ساختمان این باشگاه برای امضای قرارداد و تمدید حضور در پرسپولیس بودند، سروش رفیعی نیز در حوالی ساعت یک و نیم ظهر وارد خیابان باشگاه پرسپولیس شد.

در این بین هواداران مشتاق پرسپولیس هم که منتظر ورود او بودند، با ستاره محبوب خود عکس و فیلم یادگاری گرفتند و سروش نیز به درخواست‌های آنها پاسخ می‌داد.

رفیعی هرگونه مصاحبه و اظهارنظر در خصوص انتقالش به پرسپولیس را به آینده موکول کرد و با عجله از مقابل خبرنگاران گذشت و وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا به مذاکرات نهایی و امضای قرارداد برسد.

از روز گذشته و زمان خداحافظی سروش با هواداران سپاهان، شایعات پیرامون انتقال قطعی وی به پرسپولیس وجود داشت و سرانجام طبق پیش‌بینی‌ها او امروز به باشگاه رفت تا عکس یادگاری با درویش را بگیرد.

این سومین حضور رفیعی در پرسپولیس خواهد بود و نکته جالب اینکه پس از جدایی قبلی سروش، قرمزها پیراهن شماره 7 را دوباره بایگانی کرده بودند و حالا باید دید سرنوشت این پیراهن چه خواهد شد.

سروش پنجمین خرید فصل پرسپولیس خواهد بود و دومین انتقال رسمی از سپاهان و البته احتمال دارد در روزهای آینده انتقال سوم و شاید چهارم هم رقم بخورند.