سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید با ارقامی که برخی تیم‌ها در نقل و انتقالات پرداخت می‌کنند،‌ شانسی برای جذب بازیکنان بزرگ ندارند.

حسینی: امسال دوست دارم جاه‌طلب باشم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی بعد از قطعی شدن ادامه حضورش در تیم فوتبال پیکان در گفت‌وگو با بخش رسانه‌ای باشگاه پیکان بیان کرد:‌ خیلی خوشحالم که توفیق این را دارم تا یکسال دیگر در خدمت تیم پیکان باشم. انشاالله بتوانیم با کار خوب سال موفقی داشته باشیم. با توجه به جوانگرایی‌ای که سال گذشته انجام دادیم و کار سختی که داشتیم، امیدوارم امسال بتوانیم همان روند را ادامه بدهیم و البته در کسب نتیجه هم بهتر عمل کنیم. این منوط به خیلی از مسائل است. امیدوارم در بحث جذب بازیکن بتوانیم خواسته هایی که داریم برآورده شود.

او درباره برنامه‌های پیکان در نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: واقعا با بودجه‌ای که سایر تیم‌ها برای نقل و انتقالات می‌گذارند، کار سختی داریم. 6، 7 تیم هستند که هزینه زیادی برای نقل و انتقالات کنار گذاشته‌اند. ما در بحث نقل و انتقالات و گرفتن بازیکنان مد نظر شانس زیادی مقابل این‌ تیم‌ها نداریم. در این شرایط مجبور هستیم که به سراغ بازیکنان جوان برویم و بتوانیم تیم را با این روش تقویت کنیم. 

سرمربی پیکان ادامه داد: چیزی که برای خودم به‌عنوان یک مربی مهم است، دوست دارم جاه‌طلبی بیشتری داشته باشیم. علاقه‌مند هستم اگر خدا بخواهد‌، با حمایت باشگاه و کار خوبی که بچه‌ها انجام می‌دهند بتوانیم نتایج بهتری نسبت به پارسال بگیریم. با این حال می‌دانم کارمان خیلی سخت است. چون واقعا تیم‌های دیگر در بحث نقل و انتقالات از ما جلوتر هستند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا شاکله تیم جوان پیکان را حفظ خواهند کرد، گفت: صد درصد، با توجه به بودجه‌مان و عدد و رقم‌هایی که در تیم‌های دیگر جابه‌جا می‌شود ما شانس زیادی نداریم. سعی می‌کنیم بچه‌های خودمان را حفظ کنیم. بازیکنان خوبی داریم، جوان‌های خوبی در تیم ما حضور دارند و انشاالله بتوانیم تیم را با توجه به استراتژی باشگاه تقویت کنیم و بجنگیم و ببینیم می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم یا خیر.

سرمربی پیکان در پایان افزود: جا دارد از آقای امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت‌مدیره که در همین شروع کار صحبت‌های ما را شنیدند و قول هرگونه همکاری دادند، تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب جایگاهمان را در جدول رده بندی ارتقا بدهیم و با پیدا کردن جوان‌های بیشتر به فوتبال ایران کمک کنیم.