برخلاف شایعات حضور امین اسماعیل نژاد در پاس گرگان قطعی نیست.

تکذیب یک شایعه در مورد ستاره تیم ملی والیبال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل نژاد یکی از پدیده های لیگ برتر والیبال ایران در فصلی که گذشت به حساب می‌آمد. این بازیکن ۲۵ ساله نمایش‌های درخشانی در ترکیب شهداب یزد داشت و با عملکرد فوق‌العاده خود در مرحله حذفی یکی از مهم ترین ارکان قهرمانی تیم طلوع‌کیان در لیگ برتر والیبال محسوب می‌شد.

اسماعیل نژاد پاداش نمایش های فوق العاده خود در لیگ را دریافت کرد و به تیم ملی والیبال دعوت شد. این پشت خط زن جوان در تمرینات تیم‌ملی نیز به قدری درخشان ظاهر شد که بهروز عطایی برای هفته اول لیگ ملت‌ها او را به بردیا سعادت ترجیح داد و امین را به همراه صابر کاظمی به برزیل برد. این در حالیست که تیم‌ ملی در این پست بازیکنان با کیفیت دیگری از جمله پوریا یلی را هم در اختیار دارد.

اسماعیل نژاد با توجه به عملکرد خوب خود و مصدومیت صابر کاظمی در هفته اول لیگ ملت‌ها پشت خط زن اول تیم ملی ایران بود و‌ توانست عملکرد نسبتا خوبی را هم از خود ارائه دهد.

در روزهای گذشته که مشخص شد که باشگاه شهداب یزد با امیر غفور به توافق رسیده و ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران فصل آینده را در این تیم توپ خواهد زد. اتفاقی که باعث خواهد شد امین اسماعیل نژاد از شهداب جدا شود. اخیراً اخباری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه هنوز یک سال از سربازی امین اسماعیل نژاد باقی مانده و به همین خاطر او فصل آینده را برای پاس گرگان به میدان خواهد رفت اما پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که این خبر شایعه ای بیش نیست و ستاره جوان تیم ملی هنوز در مورد آینده اش تصمیم گیری نکرده است.