ممکن است جریمه بزرگی گریبان پاری سن ژرمن را گرفته و این تیم حضور در لیگ قهرمانان محروم شود.

پاسخ مثبت یوفا؛ PSG محروم خواهد شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تمدید قرارداد سه ساله کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن بود که سازمان لالیگا تصمیم گرفت از این باشگاه بابت عدم رعایت قوانین مالی به یوفا شکایت کند و این شکواییه دیروز به صورت رسمی به مدیران یوفا ارائه شد. اگرچه رابطه بسیار خوبی بین این نهاد و باشگاه پاری سن ژرمن برقرار است، اما همچنان احتمال محرومیت برای پاریسی ها وجود دارد و ممکن است به زودی احکامی جنجالی در مورد این پرونده صادر شود.

نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد قرار است حساب های مالی این باشگاه متمول فرانسوی توسط یوفا مورد بررسی قرار گیرد و به این ترتیب یوفا به درخواست لالیگا در این هفته پاسخ مثبت داده است. همچنین باشگاه پاری سن ژرمن تحت نظارت یوفا فعالیت کرده و باید به درخواست اطلاعات در مورد حساب های خود توسط کارشناسان این نهاد مالی پاسخ مثبت دهد. اگر مشخص شود که مقررات فرپلی مالی در این مدت توسط پاریس رعایت نشده، یوفا حتی می تواند پاری سن ژرمن را از تمامی رقابت های اروپایی محروم سازد. 

لالیگا در این هفته با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که از منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی به یوفا شکایت کرده است. لالیگا معتقد است که این شیوه‌ باشگاه داری پاری سن ژرمن، اکوسیستم و ثبات در فوتبال را تغییر داده، به تمام باشگاه‌ها و لیگ‌های اروپایی آسیب می‌رسانند و تنها به تورم مصنوعی بازار کمک می‌کنند، زیرا این مبالغ در خود فوتبال تولید نمی‌شود و از منابع دیگر به حساب پاری سن ژرمن واریز می شود.