باشگاه استقلال از امروز مذاکرات با آخرین بازمانده‌ها از میان گزینه‌های خارجی خود جهت انتخاب سرمربی جدید را آغاز خواهد کرد.

هفته سرنوشت‌ساز استقلال؛ آغاز مذاکره با 3 مربی خارجی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هفته موعود آبی ها از راه رسید. طبق وعده‌های مدیران باشگاه و در صدر آنها مصطفی آجورلو، قرار است در این هفته نام سرمربی جدید استقلال اعلام شود. مذاکرات فشرده و طولانی مدت در 15 روز گذشته با مربیان متعدد صورت گرفت ولی همگی آنها بدون نتیجه خاصی به پایان رسید.

گفته می شود که تیم های مذاکره باشگاه استقلال در قطر و امارات حضور داشته و به صورت موازی مذاکرات را پیش می برند. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، کار مذاکره با سه گزینه نهایی و خارجی آغاز می شود و در صورت توافق، یکی از میان آنها به عنوان جانشین فرهاد مجیدی انتخاب می شود.

فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال شب گذشته احتمال مذاکره با مربی ایرانی را رد نکرد و به نظر می رسد در صورت عدم توافق با این سه سرمربی خارجی، آنگاه آبی ها روی به انتخاب مربی داخلی خواهند آورد.

درحالیکه تمام تمرکز مدیران روی انتخاب سرمربی جدید است، سجاد شهباززاده تنها دشت آبی ها از بازار نقل و انتقالاتی بوده و بنا بر ادعای سمیعی، آنها با چند بازیکن نیز به توافق نهایی رسیده اند و طی روزهای آینده و پس از معرفی سرمربی جدید، از این خریدها رونمایی خواهند کرد.

در این بخش قصد داریم آخرین اخبار رسمی و شایعاتی که در فضای مجازی پیرامون باشگاه استقلال منتشر می شود را به سمع و نظر شما برسانیم. با ما همراه باشید.

شنبه 28 خرداد:

11:13 – شایعات: گفته می شود که قرار است از امروز مذاکرات برای استخدام یک سرمربی خارجی آغاز شود. سه مربی در لیست پایانی مدیران استقلال قرار دارند و به نظر می رسد تکلیف نیمکت آبی ها نهایتا تا روز سه شنبه روشن شود. در صورت عدم توافق با مربیان خارجی، مدیران باشگاه روی به گزینه های ایرانی می آورند.

جمعه 27 خرداد:

23:38 – رسمی: فرشید سمیعی اعلام کرد که گابریل پین جزو گزینه های سرمربیگری استقلال نبوده و این مربی ایتالیایی قراردادی با استقلال ندارد.

23:30 – رسمی: فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال جدایی رافائل سیلوا را تکذیب کرد و گفت که مذاکرات با این بازیکن در جریان است.

17:30 – رسمی: زکریا مرادی بازیکن فصل قبل ملوان که برای گذراندن دوران سربازی راهی این تیم شده بود، با پایان دوران خدمت خود اکنون می تواند یک بار دیگر به استقلال بازگردد. او با انتشار یک استوری، این مسئله را تأیید کرد.

14:38 – شایعات: گفته می شود که روزبه چشمی از تیم سپاهان پیشنهادی را دریافت کرده است.

14:28 – موثق: وضعیت سیاوش یزدانی برای فصل آینده همچنان نامشخص است. این بازیکن باید ابتدا در آزمون دوم دکتری حضور پیدا کرده و در صورت قبولی، آنگاه باید سوابق مرخصی تحصیلی او بررسی شود. در صورتی که یزدانی از این بابت نیز بدون مشکل باشد آن

گاه این بازیکن باید برای باقیمانده قراردادش به استقلال بازگردد در غیر اینصورت او به حضور در ملوان ادامه خواهد داد.

13:50 – شایعات: با وجود اینکه مجیدی تمایلی به جذب بازیکنان ایرانی از استقلال ندارد، اما هنوز پرونده حضور رافائل سیلوا در استقلال و یا در یک تیم اماراتی نامشخص است. گفته می شود که اتحاد کلباء امارات یکی از تیم های خواهان این بازیکن است.

13:46 – موثق: شایعه تمایل فرهاد مجیدی برای عقد قرارداد با امیرحسین حسین زاده کذب محض بوده و هیچ بازیکن ایرانی از استقلال راهی اتحاد کلباء امارات نخواهد شد.

13:40 – رسمی: مدیربرنامه گابریل پین با ارسال ایمیلی به مدیران استقلال، از پایان همکاری طرفین خبر داده است. با این حال، آجورلو امیدوار است که بتواند در مذاکرات جدید، نظر این مربی را تغییر دهد.

13:30 – شایعات: استقلال برای جذب محمدرضا حسینی با باشگاه سپاهان صحبت های اولیه ای داشته اما به دلیل اینکه این بازیکن با اصفهانی ها قرارداد دارد، پس از مخالفت سپاهان پرونده این انتقال بسته شد.

13:25 – شایعات: باشگاه های فولاد و نساجی به دنبال تمدید قرارداد رضاوند و کریم زاده هستند اما قاسمی نژاد از گل گهر جدا خواهد شد.

13:21 – رسمی: قرارداد قرضی آرش رضاوند، متین کریم زاده و امین قاسمی نژاد با 3 باشگاه فولاد، نساجی و گل گهر به پایان رسیده و آنها باید به استقلال بازگردند.

13:16 – رسمی: با پایان قرارداد فردین رابط و شهر خودرو، این بازیکن به جمع استقلالی ها بازخواهد گشت تا درخصوص آینده او تصمیم گیری شود.

13:11 – رسمی: محمدحسین مرادمند به طور قطع فصل بعد را در استقلال توپ خواهد زد چرا که از مدت زمان قرارداد او با آبی پوشان باقی مانده است. مدیران باشگاه به دنبال تمدید 2 ساله قرارداد این بازیکن هستند.

13:07 – موثق: محمد نژادمهدی مدافع فصل قبل سپاهان مذاکرات مثبتی با استقلال داشته است. او می تواند یکی از خریدهای آبی پوشان برای فصل بعد باشد.

13:00 – شایعات: نخستین تماس ها با وریا غفوری جهت تمدید قرارداد با استقلال برقرار شده است.

12:50 – شایعات: سعید صادقی بهترین پاسور لیگ برتر در فصل گذشته ممکن است طی روزهای آتی مذاکرات جدی خود را برای حضور در استقلال انجام دهد.

12:35 – موثق: از شب گذشته برخی تماس ها از سوی مدیران باشگاه استقلال با بعضی از بازیکنان برای تمدید قرارداد انجام شده و باید دید مذاکرات طرفین چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.

12:20 – شایعات: گفته می شود که مدیران استقلال در دبی و کشور امارات، در حال انجام مذاکرات با چند گزینه خارجی هستند و قرار است تا اواسط هفته تکلیف سرمربی خارجی آبی ها مشخص شود. در صورتی که مذاکرات به بن بست بخورد، آنگاه آجورلو به سراغ گزینه های داخلی می رود.

12:00 – رسمی: فعلا استارت حضور استقلال در بازار نقل و انتقالات با جذب رسمی سجاد شهباززاده رقم خورده است. مهاجم 32 ساله ای که برای سومین بار به جمع آبی های پایتخت بازگشت و باید دید که این بار عملکرد او چگونه خواهد بود.