پیش بینی می شود سازمان لیگ تصمیم به برگزاری دیدار سوپر جام در استادیوم آزادی بگیرد.

سوپر جام؛ احتمالا در آزادی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دوره این بازی ها بین تیم های فولاد و پرسپولیس در استادیوم اختصاصی تیم گل گهر برگزار شد که تیم فولاد با گلی موسی کولی بالی قهرمان لیگ برتر را شکست داد و قهرمان سوپر جام شد.

سازمان لیگ تصمیم دارد در صورت موافقت دو تیم نساجی و استقلال قهرمان جام حذفی و لیگ برتر این دیدار را یک هفته پیش از شروع لیگ برتر در استادیوم آزادی برگزار کند. از آنجایی که قرار به آغاز بازی های فصل جدید لیگ برتر از 15 مرداد است احتمالا این دیدار هم 8 مرداد برگزار می شود.

جالب اینکه در این برهه از زمان نه تکلیف کادر فنی استقلال مشخص شده که در فصل اخیر قهرمان لیگ برتر شده و نساجی که جام قهرمانی مسابقات حذفی را بر بالای سر برد. پیش بینی می شود نساجی هم با برگزاری بازی در استادیوم آزادی موافق باشد چون در بازی های حذفی تماشاگران نساجی نزدیک به نیمی از سکوهای آزادی را به خود اختصاص داده بودند. اتفاقا یکی از بازی هایی که نساجی در آن پیروز و به جام قهرمانی مسابقات حذفی رسید دیدار در برابر استقلال در استادیوم آزادی بود که ضربات پنالتی را به برتری مازنی ها داد.

سازمان لیگ در تلاش است نیم فصل مسابقات لیگ برتر را پیش از شروع جام جهانی به پایان برساند و بر همین اساس شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر از مرداد ماه حتمی است و برنامه سازمان لیگ همان طور که اشاره شد برگزاری دیدار سوپر جام یک هفته پیش از شروع مسابقات لیگ برتر است. این یک چالش جذاب و تماشایی برای کادر فنی جدید دو تیم نساجی و استقلال است.