مینا مینو، ستاره ژاپنی لیورپول، که جدایی‌اش از این تیم قطعی است می‌گوید از اینکه در مرسی ساید فرصت کافی به او داده نشده متاسف و عصبانی است.

خشم ستاره ژاپنی لیورپول از کلوپ؛ عصبانی‌ام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، جدایی تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی لیورپول، از این تیم قطعی به نظر می‌رسد ولی او می‌گوید از اینکه در دوران حضور در لیورپول به او فرصت کافی برای نشان دادن خودش داده نشده متاسف و عصبانی است. مینامینو در ژانویه 2020 با قراردادی 8 میلیون یورویی از سالزبورگ اتریش به لیورپول پیوست.

وینگر ژاپنی مدتی را هم به‌صورت قرضی برای ساوتهمپتون بازی کرد. او فصل گذشته به لیورپول بازگشته بود اما در طول فصل تنها در 9 مسابقه به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت.

ستاره ژاپنی در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی در کشورش گفت:" خیلی از بازی‌هایی که من در آنها حضور داشتم از مسابقاتی بود که مورد توجه نبود و کسی متوجه من نمی‌شد. حتی وقتی در آن بازی‌ها روی نتیجه تاثیر مستقیم داشتم واکنش خاصی نمی‌گرفتم. من تلاش می‌کردم ثابت کنم که ارزش پیوستن به لیورپول را داشته‌ام. من علاوه بر تمرین‌های تیم، شخصا تمرین‌های انفرادی هم انجام می‌دادم".

وینگر ژاپنی لیورپول در ادامه اعلام نارضایتی‌هایش از برخوردی که در لیورپول با او شده گفت:" از نظر فیزیکی هم تلاشم این بود که برای هر مسابقه آماده باشم ولی وقتی می‌دیدم کنار گذاشته می‌شوم هر روز احساس تاسف می‌‌کردم و خشمگین می‌شدم. من در تمام دوران فوتبالم اینقدر کم بازی نکرده بودم".