مدیران فیورنتینا در تلاش هستند تا ساموئل اومتیتی، مدافع بارسلونا، را در این تابستان به خدمت بگیرند.

فیورنتینا مشتری جدی مدافع جنجالی بارسا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اومتیتی یکی از بازیکنان حاضر در فهرست مازاد بارساست و مدیران این باشگاه از چند ماه قبل به او هشدار داده بودند که باید به فکر تیم جدیدی باشد. 

این مدافع 28 ساله جایی در برنامه‌های ژاوی هرناندز داشته و این فصل تنها در یک بازی برای بارسا به میدان رفت تا به یکی از گزینه‌های اصلی جدایی از نوکمپ تبدیل شود. 

این بازیکن پس از جام جهانی 2018 و قهرمانی با تیم ملی فرانسه در این رقابت‌ها، بارها و بارها به مصدومیت‌های متفاوتی دچار شده و در چهار سال اخیر نزدیک به 85 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد  تا تحمل بارسا هم تمام شود. 

پیش از این روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده بود که اومتیتی تصمیم نهایی‌اش برای جدایی از بارسا را گرفته و قصد دارد نوکمپ را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ترک کند. آنها همچنین تاکید داشتند که او چند پیشنهاد از فرانسه و ایتالیا دارد که در حال بررسی آنها است. 

حالا روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت مدعی شده که فیورنتینا به صورت جدی در حال بررسی شرایط این مدافع است و قصد دارد او را با قیمت مناسبی از بارسا به خدمت بگیرد. 

با این حال، دستمزد چهار میلیونی این بازیکن برای فیورنتینا بالاست و آنها در نظر دارند که با او برای کاهش دستمزد مدنظرش به توافق برسند. 

این در حالی است که نگرانی‌هایی به خاطر شکستگی پای او و مصدومیت‌هایی که پیش از این تجربه کرده وجود دارد اما اومتیتی به صورت جدی قصد احیای دوران فوتبالش را دارد و همین انگیزه خوبی برای درخشش در ایتالیا است.