محمد صلاح، ستاره لیورپول، می‌گوید از این که قرار است کنار داروین نونیز بازی کند هیجان‌زده است.

صلاح: برای بازی کنار نونیز هیجان دارم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، صلاح روز گذشته و پس از مدت‌ها کش و قوس بالاخره قراردادش با لیورپول را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد. 

به این ترتیب، این ستاره مصری قرار است تا تابستان سال 2025 در آنفیلد حضور داشته باشد و همین موضوع نگرانی شدید هواداران لیورپول را به صورت کامل از بین برد. 

جدایی سادیو مانه و انتقال او به بایرن مونیخ و همچنین طولانی شدن روند مذاکرات مدیران لیورپول با صلاح که گفته می‌شود ماه‌ها بدون هیچ توافقی ادامه داشته باعث شده بود که بسیاری از هواداران این تیم نگران جدایی احتمالی این بازیکن باشند. اتفاقی که در نهایت رخ نداد و او به حضورش در این تیم ادامه داد. 

لیورپول پیش از تمدید قرارداد با صلاح، برای خرید داروین نونیز نیز اقدام کرده و این بازیکن جوان اروگوئه‌ای را با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو به آنفیلد منتقل کرد. 

صلاح در گفتگو با کانال یوتیوب لیورپول درباره خرید این بازیکن اظهار داشت:« من بسیار هیجان‌زده هستم. می‌خواهم با او بازی کنم. او فصل گذشته عملکرد بسیار درخشانی داشته و برابر ما هم در خانه و در بیرون از خانه خیلی خوب بازی کرد.»

این بازیکن مصری همچنین با اشاره به جدایی زوج سابقش از لیورپول گفت:« سادیو هم از جمع ما جدا شد. دل ما برای او تنگ خواهد شد. او چند فصل درخشان را در این باشگاه سپری کرد. من بهترین آرزوها را برای او دارم و امیدوارم که داروین هم با بهترین اتفاقات روبرو شود و گل‌های بسیاری در طول فصل آینده برای ما به ثمر برساند.»