لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس، پیامی احساسی خطاب به مربی سابقش، اریک تن هاخ، منتشر کرد تا شایعات درباره پیوستن او به منچستریونایتد بیش از پیش قوت بگیرد.

پیام احساسی ستاره آرژانتینی به اریک تن‌هاخ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تلاش دو باشگاه آرسنال و منچستریونایتد برای خرید لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی باشگاه آژاکس، در روزهای اخیر شدت گرفته. درحالیکه اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید یونایتد، اصرار دارد بازیکن سابقش را به اولدترافورد منتقل کند، پیام ویدیویی جدیدی که لیساندرو خطاب به تن‌هاخ منتشر کرده نشان می‌دهد این ستاره آرژانتینی هم مشتاق پیوستن به شیاطین سرخ است.

لیساندرو مارتینز، به مدت سه فصل در آژاکس زیر نظر تن‌هاخ بازی کرده و حالا به نظر می‌رسد ترجیح او این است که در یونایتد به تن‌هاخ بپیوندد. اما شیاطین سرخ برای خرید او با رقیبی به نام آرسنال مواجه هستند و از سوی دیگر به نظر می‌رسد راضی نیست برای فروش مارتینز تخفیف بدهد.

در هفته اخیر مشخص شد که بعد از رد شدن پیشنهاد اول آرسنال برای خرید لیساندرو، یونایتد به سرعت وارد عمل شده و مذاکرات برای خرید مارتینز را آغاز کرده.

لیساندرو مارتینز در پیام ویدیویی خود خطاب به تن‌هاخ گفت:" سلام اریک، می‌خواهم به خاطر همه چیز ازت تشکر کنم. من با تو چیزهای زیادی از فوتبال یاد گرفتم و تو باعث شدی فوتبالیست بهتری بشم. تو مثل یک قهرمان از آژاکس رفتی و استحقاقش رو داشتی".

روزنامه انگلیسی میرر امروز در گزارش می‌گوید از منابع نزدیک به یونایتد دریافته که تن‌هاخ برای به خدمت گرفتن لیساندرو مارتینز، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.