اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، قصد دارد مذاکراتی را با کریستیانو رونالدو درباره تصمیمش برای جدایی انجام دهد.

تلاش برای حفظ رونالدو؛  تن هاخ وارد عمل شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی رونالدو از منچستریونایتد به یکی از سوژه‌های اصلی روزهای اخیر فوتبال اروپا تبدیل شده است. 

این بازیکن در فاصله یک سال پس از بازگشت به منچستریونایتد و با توجه به نارضایتی از شرایط این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و البته نتایج فصل گذشته تصمیم به ترک اولدترافورد گرفته است. 

او سال‌های آخر فوتبالش را سپری می‌کند و علاقه زیادی به بازی در لیگ قهرمانان دارد تا بتواند رکوردهایش را بهبود ببخشد اما شیاطین سرخ موفق به کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها نشدند. 

مدیران یونایتد اعلام کرده‌اند که هیچ تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارند و البته هنوز هم هیچ پیشنهادی برای او به دست‌شان نرسیده اما حتی اگر این اتفاق هم رخ دهد، آنها از رونالدو می‌خواهند که تا پایان مهلت قراردادش در این تیم بماند. 

حالا تن‌هاخ قصد دارد وارد عمل شود و پس از بازگشت این بازیکن پرتغالی به تمرینات پیش فصل یونایتد که از چند روز قبل آغاز شده، با او به صورت جدی درباره این تصمیم صحبت کند. 

بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌های ملی هنوز در تمرینات یونایتد حاضر نشده‌اند و قرار است این اتفاق طی چند روز آتی رخ داد و باید دید که آیا صحبت‌های این مربی هلندی و پروژه ورزشی‌ای که برای یونایتد در نظر گرفته می‌تواند نظر رونالدو را تغییر دهد یا خیر. 

این در حالی است که مدیران یونایتد به رونالدو هشدار داده‌اند که باید در تور پیش فصل این تیم حاضر شود و دلیلی برای غیبت او در این اردو وجود ندارد.