جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که اریک تن هاخ باید فروش کریستیانو رونالدو را در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد.

  تن هاخ باید هرچه زودتر از شر رونالدو خلاص شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رود که تغییرات بزرگی در تابستان امسال در منچستریونایتد رخ دهد و شرایط این تیم پس از فصل فاجعه‌باری که پشت سر گذاشت عوض شود. 

رونالدو موفق شد این فصل در تمامی رقابت‌ها 24 گل به ثمر برساند اما انتقادهای زیادی از این بازیکن مطرح شده و بسیاری معقتد هستند که او یکی از مقصران اصلی فصل بدی بوده که این تیم پشت سر گذاشته است. 

به نظر می‌رسد که یکی از این منتقدان کاراگر است. او در کانال یوتیوبی اورلپ گفت:« وقتی یورگن کلوپ به لیورپول آمد، آنها بازیکنانی را در همان تابستان برای برندان راجرز خریده بودند. فکر می‌کنم کریستین بنتکه نزدیک به 35 تا 40 میلیون پوند برای آنها هزینه داشت و خرید بزرگی بود اما کلوپ بلافاصله او را کنار گذاشت و همین باعث شد که بقیه بازیکنان کار را جدی بگیرند!»

او با اشاره به شرایط تن‌هاخ در یونایتد اظهار داشت:« من اطمینان دارم که او باید همین کار را با رونالدو انجام دهد، چه اجازه داشته باشد و چه نه. من بارها در طول این فصل گفته‌ام که او خرید خوبی برای یونایتد نبوده است.»

این ستاره سابق لیورپول درباره انتقادش از رونالدو اضافه کرد:« او بدون‌شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و این‌طور به نظر می‌رسد که من در حال انتقاد از او هستم. رونالدو یک میلیون بار بهتر از چیزی است که من می‌توانستم باشم اما این حرف من بی‌احترامی به او نیست، او فوق العاده است.»

کاراگر در توضیح دلیلش برای ترک یونایتد از سوی ستاره پرتغالی گفت:« او هرگز در تیمی به این بدی بازی نکرده، رونالدو در بعضی از بهترین تیم‌های دنیا بوده و اخلاقش این است که می‌خواهد بازیکن اصلی باشد، گلزنی کند، بازیکنان را پیش ببرد و وقتی در تیمی بزرگ باشید انجام این کارها آسان است. اما وقتی در تیم خوبی نیستید ممکن است کارهایتان با بازخورد منفی روبه‌رو باشد.»