برخلاف ادعاهای مطرح شده در رسانه ها، وینگر فرانسوی استقلال نمی‌تواند از این تیم جدا شود.

کوین یامگا قادر به جدایی از استقلال نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که در روزهای اخیر اخبار متناقضی درخصوص او منتشر شده، کوین یامگا وینگر فرانسوی آبی پوشان است که شایعاتی درباره احتمال جدایی او به گوش می رسد.

ظاهرا یک مدیربرنامه ایرانی که مدیربرنامه گابریل پین نیز بود، قصد دارد به هر نحوی که شده قرارداد یامگا را با آبی پوشان فسخ کرده و این بازیکن را به تیم دیگری ببرد. گفته می شود باشگاه در مقطعی حقوق یامگا را با تاخیر پرداخت کرده و این مدیربرنامه به دنبال سواستفاده از این موضوع جهت جدایی یامگا است.

این اخبار در شرایطی منتشر شده که باشگاه استقلال کلیه تعهدات مالی نسبت به این بازیکن را انجام داده و ادعاهای شخصی که خود را مدیربرنامه یامگا معرفی کرده، صحت ندارد.

یکی از مدیران استقلال در این خصوص می گوید که حتی اگر در مقطعی از فصل دستمزد یامگا با تأخیر چند روزه ای پرداخت شده، این بازیکن باید ابتدا با ارسال نوتیسی به باشگاه، عدم پرداخت مطالباتش را پیگیری می کرد و اگر پس از پایان مهلت تعیین شده باشگاه بی توجه به این موضوع دستمزد او را پرداخت نمی کرد، آن زمان یامگا می توانست علیه استقلال شکایت کند.

با این حال، مراحل ذکر شده در هیچ مقطعی از فصل رخ نداده و یامگا هیچ گاه نوتیسی مبنی بر عدم دریافت مطالباتش به باشگاه ارسال نکرده و اکنون نیز این وینگر فرانسوی نمی تواند با استناد به این موضوع، قراردادش را فسخ کند.

در ضمن و به عنوان نکته پایانی باید متذکر شد که یکی از مدیران استقلال اعلام کرد در قرارداد کوین یامگا با این باشگاه نام هیچ مدیربرنامه ایرانی دیده نمی شود و در نهایت این وینگر فرانسوی باید به محض شروع تمرینات، وارد تهران شود.