یک هوادار تاتنهام واکنش تندی به خبر توافق کریستین اریکسن برای انتقال به منچستریونایتد نشان داده است.

آتش زدن لباس؛ تاوان خیانت و بدقولی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن که تابستان سال گذشته و پس از ایست قلبی در زمین در یورو 2020 با لباس تیم ملی دانمارک فاصله‌ای حتی تا مرگ نداشت، در ادامه به دنیای فوتبال بازگشت و البته مجبور به فسخ قرارداد خود با اینتر شد. اما این ستاره دانمارکی نیم فصل دوم سال گذشته راهی برنتفورد شده و دوران درخشانی را در این باشگاه سپری کرد. 

در نهایت و پس از شایعات فراوان پیرامون باشگاه بعدی کریستین اریکسن، او برای پیوستن به منچستریونایتد موافقت کرده است. جالب اینجاست اریکسن در سال 2017 به دنیل لووی، رئیس تاتنهام قول داده بود که هرگز برای یک باشگاه انگلیسی دیگر بازی نخواهد کرد. طبیعتا انتقال به برنتفورد برای هواداران تاتنهام حساسیت برانگیز نبود، اما آنها طاقت دیدن کریستین اریکسن در لباس قرمز یونایتد را ندارند. 

البته حتی اسپرز نیز در هفته‌های اخیر برای توافق با اریکسن اقدام کرده بود و آنتونیو کونته علاقه داشت مانند دوران حضور در اینتر این بازیکن را در اختیار داشته باشد، اما به نظر او قصد دارد راهی اولدترافورد شود. کریستین اریکسن برای قراردادی سه ساله با شیاطین سرخ به توافق نهایی دست یافته و این انتقال به‌زودی و به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

حالا یکی از هواداران تاتنهام پس از قطعی شدن انتقال ستاره دانمارکی به باشگاه منچستریونایتد، ویدیویی از خود در حال سوزاندن لباس قدیمی اسپرز با نام کریستین اریکسن، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. رابطه چندان خوبی بین هواداران تاتنهام و یونایتد برقرار نیست و آنها اصلا انتظار نداشتند کریستین اریکسن بعد از سال‌ها درخشش در لباس اسپرز، حالا راهی یونایتد شود.