مدیر تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری دو دیدار تدارکاتی مناسب در ماه سپتامبر خبر داد.

وعده به تیم ملی: ۲ بازی خوب در سپتامبر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" از دوحه، حمید استیلی ساعاتی پیش از دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل الجزایر، در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ما درباره شرایط اردوی قطر صحبت کرد و اشاره‌ای به برنامه آینده شاگردان دراگان اسکوچیچ داشت.

استیلی در خصوص اردوی آینده تیم ملی ایران گفت: ۱۰۰ درصد یک اردوی دیگر به مدت هشت روز در ماه سپتامبر خواهیم داشت که آقای سجادی، وزیر ورزش هم امروز وعده داد تا از نظر مالی کمک کنند تا مسابقات تدارکاتی خوبی برنامه‌ریزی کنیم.

او ادامه داد: تیم‌های اروپایی در آن زمان نمی‌توانند با ما بازی دوستانه داشته باشند چون در یورو هستند ولی یک سری تیم‌های خاص از آمریکای جنوبی، آفریقا و ... هستند که مدنظر ما هستند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: از حالا روابط بین‌الملل فدراسیون شروع کردند تا دو مسابقه تدارکاتی خوب در ماه سپتامبر داشته باشیم.

استیلی با اشاره به آخرین مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران قبل از ورود به بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان کرد: در ماه نوامبر که یک هفته قبل از مسابقات جام جهانی است، بنا بر نظر سرمربی تیم ملی هیچ مسابقه‌ای نخواهیم داشت و مستقیم به رقابت‌های جام جهانی می‌رویم.