امین اسماعیل نژاد ستاره والیبال ایران در مقابل لهستان یک نمایش خیره کننده دیگر از خود ارائه داد

چقدر خوبی؛ فوق ستاره جدید دنیا ایرانی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران بعد از ثبت ۴ پیروزی و ۴ شکست در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ ملتها امشب پا به هفته سوم مسابقات گذاشت. شاگردان بهروز عطایی در هفته اول پرفراز و نشیب ظاهر شدند اما هرچه گذشت سرو قامتان ایران عملکرد بهتری از خود ارائه دادند و ما را به آینده امیدوار کردند.

در هفته دوم رقابت ها اگرچه شکست ناامید کننده‌ای ایران مقابل بلغارستان تجربه کردیم اما پیروزی برابر کانادا و البته آمریکا باعث شد که همه چیز امیدوار کننده به نظر برسد. از طرف دیگر در مسابقه ای که به برزیل باختیم نیز عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دادیم.

بدون شک ستاره اول ایران در دو هفته ابتدایی لیگ ملتها کسی نبود جز امین اسماعیل نژاد. بازیکنی که با عملکرد درخشان خود در لیگ نگاه بهروز عطایی را به خود جلب کرد و در همان هفته اول مسابقات نیز توانست خود را به ترکیب شروع کننده ایران تحمیل کند.‌

اما می توان اوج کار امین اسماعیل نژاد را بازی امشب مقابل لهستان دانست. جایی که تیم ملی والیبال ایران موفق شد در یک بازی هیجان انگیز و فوق العاده حریف خود را با نتیجه 3-2 شکست دهد تا در هفته سوم شروع شگفت انگیزی را آن هم با پیروزی مقابل تیم پرستاره لهستان تجربه کرده باشیم.

تمام بازیکنان ایران در مسابقه امشب عملکرد کم نقص و فوق‌العاده‌ای از خود ارائه دادند اما باز هم این امین اسماعیل نژاد بود که با نمایش درخشان خود نشان داد که یک فوق ستاره نه تنها در والیبال ایران و آسیا بلکه در والیبال دنیا ظهور کرده است.

اوج کار اسماعیل نژاد ست پنجم بازی بود که او از امتیاز دو پشت خط سرویس قرار گرفت. اسماعیل نژاد با سرویس‌های مهارنشدنی و شگفت انگیز خود موفق شد فاصله امتیازی عجیب و غریبی با لهستان ایجاد کند و یک بار دیگر مرد تعیین کننده والیبال ایران در این برد بزرگ لقب بگیرد. حالا دیگر گزاف نیست اگر بگویم امین اسماعیل نژاد فوق ستاره جدید والیبال ایران آسیا و دنیاست.