محمدمهدی احمدی در تمرینات اخیر پرسپولیس عملکرد درخشانی داشته است.

این پرسپولیسی یحیی را امیدوار کرد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل گذشته پست دفاع چپ بود و یحیی گل‌محمدی نیز با ایجاد تغییرات اساسی در این پست، نارضایتی خود را همچون سایر پستهای خط دفاعی نشان داد.

او در ابتدا میلاد زکی‌پور را برای دفاع چپ انتخاب کرده بود اما فشار افکار عمومی باعث شد تا از جذب این بازیکن عقب‌نشینی کند و پروژه انتقال امید نورافکن نیز باتوجه به قرارداد او با سپاهان، در نطفه ماند تا به این ترتیب پرسپولیس به سراغ یک مهره جوان برود.

محمدمهدی احمدی مدافع فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که در جریان بقای این تیم در لیگ برتر یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و پس از دریافت پیشنهاد پرسپولیس، به سرعت خود را به تهران رساند و قرارداد را امضا کرد.

نکته مهم در مورد او این است که در فهرست بزرگسالان پرسپولیس جای ندارد و دو فصل بعدی هم می‌تواند در لیست زیر 25 سال قرار بگیرد.

احمدی در تمرینات اخیر پرسپولیس به عنوان مدافع چپ عملکرد خوبی داشته و توانسته رضایت یحیی گل‌محمدی را جلب کند. احمدی در فرآیند دفاعی پرتلاش و در خط حمله نیز فعال است و احتمال دارد با همین عملکرد، فصل را در ترکیب اصلی شروع کند.

چند فصل پیش محمد انصاری به همین شکل و به عنوان مدافعی جوان در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و موفق شد جایگاه خود را پیدا کند و حالا باید دید آیا احمدی جوان راه وی را می‌رود یا خیر؟