برنامه بازی‌های دوستانه و تدارکاتی بارسلونا در دوران پیش فصل اعلام شد. مهم‌ترین دیدارهای بارسا در آمریکا برگزار خواهد شد.

برنامه تدارکاتی بارسا؛ ال‌کلاسیکو در خاک آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا رسما از برنامه بازی‌های دوستانه و تدارکاتی خود در تابستان امسال خبر داد. ژاوی هرناندز بعد از فصل ناکام گذشته نمی‌خواهد هیچ وقتی را برای آماده‌سازی تیمش از دست بدهد.

اولین جلسه تمرینی باشگاه روز یکشنبه این هفته برگزار شد تا فرایند آماده‌سازی پیش‌فصل کلید بخورد. بارسلونا ابتدا در اسپانیا یک بازی دوستانه انجام خواهد داد و سپس به آمریکا پرواز می‌کند تا در تورنمنتی تحت عنوان تور قهرمانان فوتبال شرکت کند.

جالب‌ترین نکته در فهرست مسابقات بارسا دیداری است که بلوگرانا در آمریکا با رئال مادرید برگزار می کند تا شاهد اولین ال‌کلاسیکوی فصل باشیم. دو غول سنتی فوتبال اسپانیا روز 1 مرداد در شهر لاس‌وگاس آمریکا مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در پایان تور آمریکا بارسلونا به اسپانیا برمی‌گردد تا روز 15 مرداد در جام خوان گامپر با باشگاه مکزیکی پوماز دیدار کند. بارسا ابتدا قرار بود با رم در خوان گامپر بازی کند ولی رمی‌ها کنار کشیدند. بارسلونا سپس از آث میلان دعوت کرد تا برای دیدار در خوان گامپر به نوکمپ برود. اما قهرمان سری آ هم از این دعوت سر باز زد تا در نهایت بارسلونا به بازی با تیم مکزیکی پوماز در این تاریخ رضایت بدهد.

فهرست مسابقات دوستانه و تدارکاتی بارسلونا از این قرار است:

22 تیر : بارسلونا- یونیو اسپورتیوا اولوت   استادیوم خیرونا

29 تیر: بارسلونا- اینترمیامی                   فلوریدا

1 مرداد بارسلونا- رئال مادرید                 لاس وگاس

5 مرداد: بارسلونا- یوونتوس                    لس آنجلس

9 مرداد: بارسلونا- نیویورک ردبولز             نیوجرسی

15 مرداد: بارسلونا- پوماز مکزیک               نوکمپ