سعید مهری بازیکن استقلال قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

مهری دو فصل دیگر در استقلال ماندنی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری بازیکن خط میانی استقلال نیز قراردادش را تمدید کرد. آبی پوشان از شب گذشته اقدام به معرفی و اعلام رسمی حفظ بازیکنان خود کرده اند و پس از سبحان خاقانی و زبیر نیک نفس، حالا قرارداد مهری نیز تمدید شد.

این بازیکن در نیم فصل دوم لیگ بیستم به استقلال پیوست و در حالیکه یک فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد داشت، آن را برای یک فصل دیگر نیز تمدید کرد تا بدین ترتیب او دو فصل را در جمع آبی ها ماندگار شود.

مهری از زمان پیوستن به استقلال 23 مرتبه برای آبی ها به میدان رفته که جمع دقایق کلی حضور او در ترکیب استقلال به 470 دقیقه (5 بازی کامل + 20 دقیقه) می رسد و تاکنون نیز هیچ گلی برای تیمش به ثمر نرسانده و هیچ پاس گلی نیز نداده است.

مهری فصل قبل و در جریان دیدار برابر گل گهر، به عنوان یار تعویضی به میدان آمد که شوت او با برخورد به دست علیزاده بازیکن سیرجانی ها، منجر به اعلام خطای پنالتی به سود استقلال شد و این تنها تأثیرگذاری مهری روی گل های استقلال در یک فصل و نیم گذشته است.

باید خاطرنشان شد که سعید مهری در زمستان لیگ بیستم با حسین پورحمیدی سنگربان تراکتور معاوضه شد که البته پورحمیدی به صورت قرضی به فوتبالش در آلومینیوم اراک ادامه داد و گلر جوان و سابق استقلال امسال با پوریا آریاکیا معاوضه شد تا این بازیکن راهی تراکتور شود و پورحمیدی نیز در اراک به فعالیتش ادامه دهد.