واکنش توماس توخل، سرمربی چلسی، به شایعه جذب کریستیانو رونالدو به بحث در این باره دامن زد.

واکنش توخل به شایعه جذب رونالدو: چیزی نمی‌گویم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو به مدیران باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده که تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد و قصد دارد اولدترافورد را برای دومین بار ترک کند. 

نام باشگاه‌های بسیاری به عنوان مقاصد احتمالی این بازیکن مطرح شده بود اما گفته می‌شد که چلسی بیشترین شانس را برای جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارد. 

روز گذشته روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده بود که تاد بولی، مالک و مدیر باشگاه چلسی، علاقه زیادی به جذب رونالدو دارد و معتقد است که این ستاره پرتغالی می‌تواند از نظر بازاریابی و برندسازی  برای این باشگاه بسیار مفید باشد اما در نهایت به توخل اعلام کرده که تصمیم نهایی با او خواهد بود. 

این روزنامه همچنین خبر داده بود که این مربی آلمانی علاقه‌ای به جذب رونالدو ندارد و نگران است که حضور او در استمفوردبریج باعث برهم خوردن نظم تیمش شده و مشکلاتی مشابه اتفاقاتی که برای تیم اوله گونار سولسشر رخ داد برای او تکرار شود. 

اما حالا یکی از صفحات هواداری چلسی در اینستاگرام ویدیویی را منتشر کرده که باعث شده شایعه پیوستن رونالدو به این باشگاه لندنی بیش از پیش قوت بگیرد. 

در این ویدیو، توخل در حال امضای عکس برای چند نفر از هواداران چلسی است که یکی از آنها از او می‌پرسد آیا چلسی قرار است کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد یا خیر. توخل لبخندی به پهنای صورت زده و پاسخ می‌دهد:« من چیزی در این باره به شما نخواهم گفت.»

این واکنش باعث شده که بسیاری از هواداران چلسی و کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقد باشند که مذاکرات برای انجام این انتقال در جریان است و در واقع رفتار توخل را مهر تاییدی بر این شایعات دانسته‌اند.