میر شاد ماجدی سرپرست فدراسیون در تصمیمی عجیب از رقابت انتخاباتی پیش رو کنار کشید.

تکلیف انتخابات فدراسیون روشن شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش سایت رسمی فدراسیون فوتبال خبری را روی خروجی خود منتشر کرد که در آن اعلام شده سرپرست فدراسیون فوتبال که از اسفند ماه گذشته این کار را بر عهده دارد هیچ تصمیمی برای حضور در انتخابات نخواهد داشت و به عنوان یکی از اعضا به فعالیت خود در هیئت رئیسه ادامه خواهد داد.

با این وصف به نظر می‌رسد انتخابات پیش رو یک انتخابات اجماعی و حتی تک کاندیدایی باشد. پیش از این تصور می‌رفت که رقابت انتخاباتی بین تاج و میرشاد ماجدی شکل بگیرد که با این تصمیم جدید ماجدی از همین حالا می‌شود تاج را به عنوان رئیس بعدی فدراسیون فوتبال ایران در ذهن داشت؛ اگرچه او هنوز برای ثبت‌نام به ساختمان فدراسیون مراجعه نکرده است.

با این تصمیم عجیب و کنار کشیدن سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال که به هر حال با توجه به مستقر بودن می‌توانست شانس خوبی در انتخابات داشته باشد، احتمالا سایر مسائل مربوط به فدراسیون نیز به فدراسیون بعدی محول خواهد شد و شاید حتی مسئله تغییر سرمربی نیز در کانالی غیر از فدراسیون فعلی پیش برود.

از امروز ۲۰ تیر تا 50 روز دیگر که قرار است انتخابات فدراسیون برگزار بشود، فرمان در دستان کسی است که فقط قطار را روی ریل نگه دارند!