دیوگو ژوتا، ستاره لیورپول، معتقد است این تیم فصل آینده هم می‌تواند روند فصل گذشته‌اش را تکرار کند.

لیورپول این فصل هم به دنبال فتح چهارگانه است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته توانست نمایش درخشانی را از خود ارائه کند و دو عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی به دست آورد. 

آنها تا هفته آخر رقابت‌های فصل گذشته این فرصت را داشتند که رکوردی تکرارنشدنی را در فوتبال انگلیس و اروپا به نام خودشان ثبت کنند و شانس کسب هر چهار جام ممکن را داشته باشند. 

شاگردان یورگن کلوپ با صعود به دو فینال جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس و با غلبه بر چلسی قهرمان شدند، در لیگ برتر با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی دوم شدند و در لیگ قهرماتان نیز با شکست برابر رئال مادرید در دیدار فینال را پذیرفتند. 

ژوتا در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه درباره شرایط بازیکنان در اردوی پیش فصل اظهار داشت:« فکر می‌کنم همه ما تعطیلات خوبی داشته‌ایم. بازیکنان ملی‌پوش هم توانستند چند روز بیشتر استراحت کنند که اهمیت بسیاری برای آنها داشت. همه فرصت داشتیم که آرام باشیم و همه چیز را دوباره از اول شروع کنیم.»

او درباره اهداف لیورپول در فصل جدید گفت:« این فصل هم می‌تواند مانند فصل قبل باشد و ما امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. ما باید آماده باشیم و البته که جام جهانی هم در این میان هست. بنابراین همه امید داریم که فصل بسیار خوبی را در پیش داشته باشیم.»

این ستاره لیورپول در ادامه اضافه کرد:« ما لیورپول هستیم و حداقل باید در تمامی کورس‌های قهرمانی حاضر باشیم. امیدواریم بتوانیم به جام نزدیک شویم و مانند سال گذشته فرصت فتح چهارگانه را برای خودمان ایجاد کنیم. هرچند این کار آسان نیست اما ما با تمام وجودمان برای آن تلاش خواهیم کرد.»