بهادری جهرمی تاکید کرد که دولت قصد و وقت دخالت در حوزه های فنی تیم ملی را ندارد.

دولت قصد و وقت دخالت در امور فنی  تیم ملی را ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نقش دولت در تغییر سرمربی تیم ملی، موضوعی است که همچنان تکذیب می شود. بهادری جهرمی در گفت و گوی تلفنی با شبکه خبر در این رابطه گفت: رئیس محترم سابق فدراسیون و سرپرست فعلی این فدراسیون درخواست هایی برای حمایت از تیم ملی داشتند. موفقیت تیم ملی به خصوص در عرصه ای مثل جام جهانی برای همه کشور مهم است. دولت هم اعلام کرد و بازهم اعلام می کند که نسبت به حل هر مشکلی که تیم ملی دارد آماده است. این شامل برگزاری مسابقات تدارکاتی یا برپایی اردو و هر حمایت دیگری می شود. جلسه ای هم تشکیل شد که حمایت های لازم را از تیم ملی داشته باشیم.

او که هفته گذشته هم موضع دولت را در این خصوص اعلام کرده بود، دوباره تاکید کرد: دولت نه به حوزه تخصصی و فنی فوتبال ورود کرده و  نه با توجه به کثرت دغدغه ها و مسائل اقتصادی مردم وقت این کار را دارد. این ادعا از کجا مطرح شده من نمی دانم.

سخنگوی دولت در خصوص میزان  ورود به مسائل تیم ملی افزود: قشرهای مختلف مردم در صنوف مختلف نکات و دغدغه های خود را مطرح می کنند. خود من با رئیس و سرپرست فدراسیون جلسه داشتم و نکات را منتقل کردند و ما هم منتقل کردیم. وزیر محترم ورزش جلسه ای در اردوی تیم ملی داشتند به خاطر اینکه اگر جایی نیاز به کمک باشد، دولت کمک کند. اگر هم نیاز به کمک نباشد و کار تیم ملی راه بیافتد که همه ما ایرانی ها خوشحال می شویم.

علی بهادری جهرمی در پاسخ به این سوال که آیا کاملا موضوع دخالت دولت در موضوع تغییر سرمربی را رد می کنید گفت: به هیچ وجه در حوزه فنی دولت نه ورود کرده و نه قصد و وقت ورود دارد. موضوع آن است که در حل مشکلات تیم ملی از جمله مسائل مالی و رایزنی های بین المللی هم کشور هدف را فدراسیون انتخاب می کند. بعد که تیم های حریف را انتخاب کردند و گفتند این ها اولویت ما هستند دولت کمک می کند تا هماهنگی های لازم انجام شود. دولت آمادگی کمک در این گونه موارد را دارد. در سایر مسائل فنی هم طبیعتا خود فدراسیون تصمیم گیرنده و پاسخگوی عملکرد خود خواهد بود. همه حمایت می کنند که انشالله تیم ملی موفق باشد.