روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، تصمیم گرفت دست به اعتصاب نزند و در تمرینات این تیم حاضر شود.

خبری از اعتصاب نیست؛ لوا در تمرین بایرن (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی پس از پایان فصل گذشته به صراحت اعلام کرد که قصد دارد بایرن مونیخ را ترک کند و مشتاق پوشیدن پیراهن بارسا در فصل آینده است.

تلاش‌های مدیران بارسا و پیشنهاداتی که آنها برای خرید این بازیکن ارائه کردند کافی نبود و مورد قبول مدیران باشگاه بایرن قرار نگرفت تا شرایط برای هر سه طرف این ماجرا کمی پیچیده شود. 

با این که بسیاری مدعی شده بودند که احتمال دارد این ستاره لهستانی برای فشار آوردن به مدیران بایرن از حضور در تمرینات پیش فصل خودداری کرده و دست به اعتصاب بزند اما او چنین تصمیمی نگرفته است. 

لواندوفسکی دقایقی قبل برای حضور در تمرینات پیش فصل و انجام تست پزشکی راهی محل تمرین این تیم شد تا آزمایشات لازم برای آغاز فصل جدید را انجام داده و سپس راهی تمرینات شود. 

این در حالی است که منابع اسپانیایی در ساعات قبل خبر داده بودند که بارسا قصد دارد پیشنهادش برای جذب این بازیکن را بار دیگر افزایش دهد و امیدوار است که این بار با پاسخ منفی مدیران بایرن روبرو نشود تا کار انتقال لوا به نوکمپ هرچه زودتر انجام شود. 

گفته می‌شود مبلغ این پیشنهاد 50 میلیون یورو خواهد بود و اسکای اسپورت مدعی شد که احتمال قبول این درخواست از سوی این باشگاه آلمانی بالا است. 

لواندوفسکی حالا باید تا مشخص شدن تکلیف آینده‌اش در تمرینات بایرن حاضر شود اما امیدوار است که این شرایط زودتر و پیش از سفر بایرن به آمریکا برای برگزاری تور پیش فصل حل و فصل شود.