ممفیس دیپای، مهاجم بارسلونا، علاقه‌ای به ترک این تیم و پیوستن به تاتنهام ندارد.

پاسخ منفی ستاره هلندی بارسا به کونته و تاتنهام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"،  فصل اول حضور دیپای در بارسا به ترتیبی که این بازیکن انتظار داشت پیش نرفت و شرایط نه چندان خوب این تیم روی او هم تاثیر گذاشت.

همین اتفاق باعث شده بود که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از تصمیم بارسا برای فروش این بازیکن در پنجره تابستانی خبر دهند. 

این در حالی است که ژاوی به خوبی از کیفیت بالای این بازیکن باخبر است و علاقه زیادی هم به او دارد اما در صورت جذب رافینیا و روبرت لواندوفسکی و همچنین تمدید قرارداد با عثمان دمبله، دیگر جایی برای این بازیکن در نوکمپ وجود ندارد. 

مدیران این باشگاه از چند هفته قبل در این باره به او هشدار داده بودند اما ترجیح دادند که روند فروش او را تا قطعی شدن جذب بازیکنان مدنظرشان متوقف کنند. آنها نگران شرایط ایجاد شده خصوصا در پرونده لوا و رافینیا بودند و همین باعث شد با احتیاط بیشتری پیش بروند. 

آنتونیو کونته یکی از مربیانی است که علاقه خاصی به سبک بازی دیپای دارد و مشتاق است که از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند. آنها پیش از این نیز کلمنت لنگله را به صورت قرضی از بارسا به خدمت گرفتند. 

با این حال، این مهاجم هلندی تا به حال جذب پروژه تاتنهام و امکان پیوستن به این تیم و حضور در لیگ برتر نشده و به پیشنهاد این باشگاه درخواست منفی داده است. این در حالی است که در صورت جذب لوا و رافینیا، بارسا چاره‌ای جز فروش دیپای برای تامین بودجه و کاهش سقف دستمزدش ندارد.