کالیدو کولیبالی با قراردادی سه ساله به ارزش 40 میلیون یورو در یک قدمی چلسی قرار دارد.

ستاره ناپولی در آستانه انتقال به چلسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کالیدو کولیبالی با ناپولی در تابستان سال 2023 به پایان می‌رسد و همین باعث شده که مدیران این باشگاه به فکر فروش او باشند. 

ناپولی به هیچ وجه دوست ندارد که این مدافع را به صورت رایگان از دست بدهد و ریسک رخ دادن این اتفاق باعث شده که آنها آماده بررسی پیشنهاد باشگاه‌هایی باشند که دوست دارند این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیرند. 

بایرن مونیخ به صورت جدی به دنبال جذب ماتیس دی‌لیخت است و حسن صالح حمیدزیچ به تورین سفر کرده تا مذاکرات درباره این انتقال را به صورت رو در رو با مدیران یووه انجام دهد. 

در انگلیس ادعا شده که کار انتقال کولیبالی به چلسی را باید قطعی دانست. دیوید اورنشتاین، خبرنگار نشریه اتلتیک در همین رابطه گزارش داد، این مدافع سنگالی قراردادی سه ساله با آبی های لندن امضا خواهد کرد و چلسی بابت این انتقال مبلغ 40 میلیون یورو به ناپولی پرداخت می کند. به این ترتیب او جانشین آنتونیو رودیگر در قلب خط دفاع آبی ها خواهد شد. رودیگر اخیرا چلسی را به مقصد رئال مادرید ترک کرد. چلسی برای جانشینی کریستیانسن که به بارسا رفته نیز روی جولز کنده و نیز ناتان آکه تمرکز کرده است.