وحید امیری که این روزها در تمرین پرسپولیس حضور دارد، در شروع لیگ غایب ترکیب سرخپوشان خواهد بود.

علامت سوال نگران‌کننده تیم ملی روی وحید امیری!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی تمرینات پیش فصل را دنبال می‌کند که وحید امیری تنها مصدوم و غایب اردوی این تیم است. او گاه و بیگاه در ورزشگاه شهید کاظمی حضور می‌یابد و در کنار زمین کارهای پزشکی خود را دنبال می‌کند اما با این حال هنوز فاصله زیادی تا بازگشت به زمین مسابقه دارد.

او که عمل جراحی دیسک کمر را با موفقیت در پایان اردیبهشت انجام داد، طبق وعده پزشکش در خوشبینانه‌ترین حالت باید در شروع لیگ به میدان برگردد اما آنطور که تیم پزشکی پرسپولیس بررسی کرده، او در شروع لیگ نمی‌تواند در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد.

مصدومیت وحید امیری در دیدار با ذوب آهن تشدید شد تا او مجبور به انجام عمل جراحی شود.

اگرچه اخبار و شایعات در فضای مجازی از غیبت امیری در جام جهانی حکایت دارد اما پزشکان پرسپولیس پیش بینی می‌کنند که او پیش از جام جهانی و نیم فصل لیگ برتر به آمادگی کامل برسد و در زمین بازی نیز حضور یابد.

اوایل شهریور زمانی است که احتمالا امیری بدون مشکل در تمرین پرسپولیس حضور خواهد یافت و به تمرینات گروهی نیز اضافه خواهد شد تا به این ترتیب کم کم وارد ترکیب پرسپولیس شود. در این مدت او باید تست‌های مختلف را پشت سر بگذارد.

وحید امیری این روزها مشغول فیزیوتراپی است و در بعضی روزها در ورزشگاه شهید کاظمی نیز حضور پیدا می‌کند.

با این حال نکته مهم این است که یحیی گل‌محمدی روی ستاره چپ‌پای خود ریسک نخواهد کرد و در نتیجه زمان بازگشت امیری چند هفته پس از حضور او در تمرینات گروهی خواهد بود و حضورش در ترکیب اصلی به این سادگی‌ها میسر نخواهد بود.

در چنین شرایطی می‌توان متصور بود که امیری کار دشواری برای حضور در جام جهانی دارد اما او قطعا پیش از آبان 1401 امکان حضور در زمین را خواهد داشت و به این ترتیب و بر اساس پیش‌بینی پزشکان او، مشکلی برای جام جهانی نخواهد داشت.