از اروین انگاپت ستاره فرانسوی دنیای والیبال که سابقه حضور در پیکان را دارد شکایت شده است.

جنجال رفیق معروف؛ شکایت از ستاره جهانی پیکان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دراگان تراویسا تصمیم گرفته از دو فوق ستاره والیبال دنیا یعنی اروین انگاپت و یواندری لئال شکایت کند. بازیکن ایتالیایی صربی الاصل پس از اتهامات بازیکنان مذکور به دنبال رفع اتهام از خود است.

برای اینکه بفهمید قضیه چیست، باید به آوریل امسال برگردید. جایی که مودنا مقابل پروجا قرار گرفت. یواندری لئال بازیکن میزبان به سمت تراویسا دوید و او را با لگد زد. او این کار را به این دلیل انجام داد که تراویسا جملاتی با بار نژادپرستی علیه او مطرح کرد.

در ادامه هم‌تیمی او یعنی اروین انگاپت نیز در شبکه های اجتماعی به تراویسا حمله کرد و او را نژادپرست و خیانتکار خواند. بعد از این جنجال کمیته انضباطی فدراسیون والیبال ایتالیا لئال را به چهار جلسه محرومیت محکوم کرد. 

تراویسا به سرعت به این اتهامات پاسخ داد و اظهار داشت که از الفاظ نژادپرستانه نسبت به رقیب خود استفاده نکرده است. او به دنبال این بود توضیحی نیز بدهد، اما واکنش لئال او را شگفت زده کرد. تراویسا در این باره گفت: اگر اوضاع روشن نشود، اقداماتی انجام خواهم داد. 

او گفت که نژادپرستی و خشونت چیزهای خطرناکی هستند که من از آنها دوری می کنم.

مدتی از آن زمان گذشته است.  بالاخره تراویسا تصمیم گرفت در این مورد صحبت کند.  او در اینستاگرام خود نوشت که علیه لیال و انگاپت شکایت کرده است. او نوشت: من فرد محجوبی هستم، اما این اتفاق باعث شد تا برای نشان دادن حقیقت هر قدم را با شما در میان بگذارم.

از طرف دیگر تراویسا از همان ابتدا با حمایت کامل باشگاهش مواجه بوده است. با این حال باید منتظر ماند و دید که نتیجه این شکایت ستاره ایتالیایی چه خواهد بود و این که آیا مجازاتی در انتظار انگاپت و لئال خواهد بود یا خیر.

گفتنی است حدود سه ماه پیش بود که بعد از پایان رقابت‌های لیگ ایتالیا برای مودنا، اروین انگاپت در انتقالی جذاب به پیکان ملحق شد. او یک هفته در ترکیب تیم تهرانی به میدان رفت و موفق شد در کنار ستاره هایی مثل سعید معروف، نیمیر عبدالعزیز و محمد موسوی جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد.