بر خلاف اخبار منتشر شده، بارسلونا هنوز پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای جذب رابرت لواندوفسکی را به بایرن مونیخ ارائه نکرده است.

خبری از پیشنهاد بارسلونا برای لواندوفسکی نیست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از نهایی شدن قراردادهای رافینیا و عثمان دمبله، به نظر می‌رسد بارسلونا حالا تمام تمرکز خود را روی جذب رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و گلزن بایرن مونیخ قرار خواهد داد. در روزهای اخیر اخباری در مورد پیشنهاد 50 میلیون یورویی بارسلونا و احتمال توافق با بایرن مونیخ شنیده شده، اما حقیقت این است که باشگاه اسپانیایی هنوز به‌صورت رسمی پیشنهادی ارائه نداده و جذب رابرت لواندوفسکی به این آسانی نیست. 

خود مدیران بارسلونا نیز اعتراف کرده‌اند که این انتقال به‌زودی نهایی نخواهد شد و البته بایرن مونیخ نیز قصد دارد اوضاع را به سود خود مدیریت کند. این باشگاه آلمانی هنوز گزینه‌ای برای جانشینی رابرت لواندوفسکی پیدا نکرده و هنوز بر سر موضع خود برای حفظ این بازیکن پافشاری می‌کند. البته این ستاره لهستانی دیروز در تمرینات بایرن مونیخ حاضر شده و البته رفتاری معنادار از خود بروز داد. لواندوفسکی با چند دقیقه تاخیر به محل دیدار رسید و آخرین نفری بود که در زمین حاضر شد، هرگز شخصا با یولیان ناگلزمان حرف نزد و تمایل چندانی به شوخی با دیگر بازیکنان نیز نشان نداد. 

چنین رفتاری دقیقا همسو با خواسته مدیران بارسلونا است، اما باز هم بایرن مونیخ نمی‌خواهد در این مورد انعطاف نشان دهد و آنها خواهان ماندن لواندوفسکی در سال آخر قراردادش هستند. خوان لاپورتا و ماتو آلمانی عملیات پیچیده‌ای را در سر دارند، زیرا بایرن جایگزینی برای لواندوفسکی ندارد و فروش او موجب انتقاد شدید هواداران خواهد شد. به هر حال و بر خلاف انتظار، شرایط دشواری پیش روی بارسلوناست و هواداران این تیم نباید اینقدر زود انتقال رابرت لواندوفسکی به استادیوم نوکمپ را قطعی بدانند.