رئیس بایرن مونیخ وعده داد که با روبرت لواندوفسکی و نیز مانوئل نویر و توماس مولر تمدید خواهد شد.

در این تردید نکنید با لواندوفسکی تمدید می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد روبرت لواندوفسکی، گلزن 34 ساله و باتجربه بایرن مونیخ در انتهای فصل بعد با این تیم به اتمام می رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است. رابرت لواندوفسکی خواهان تمدید قرارداد بلندمدت خود شده، اما باشگاه آلمانی هنوز در این رابطه تصمیم نهایی خود را نگرفته و به همین دلیل شایعات در مورد آینده این بازیکن روز به روز بیشتر می شود. اما در این میان بارسلونا تبدیل به جدی ترین مشتری ستاره لهستانی شده و در هفته های اخیر مذاکره برای جذب لواندوفسکی را به صورت رسمی آغاز کرد.

روز گذشته یولیان ناگلزمان، سرمربی و اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ تاکید کردند که با روبرت لواندوفسکی تمدید خواهند کرد و در این میان نظر رئیس بایرن نیز مشابه بود.

هربرت هاینر در واکنش به شایعات جدایی ستاره لهستانی به بیلد گفت:« یک ملاقات با لواندوفسکی داشتم و ملاقات دوم را نیز برنامه ریزی کرده ایم. این گفت و گوها ادامه خواهند داشت. شایعات زیادی در مورد جدایی او شنیده می شود ولی ما اطمینان داریم که به نتیجه ای مثبت خواهیم رسید و او قراردادش را تمدید خواهد کرد. در این تردیدی نداریم. ما نه تنها با لواندوفسکی که با توماس مولر و مانوئل نویر، دو ستاره دیگرمان نیز در حال گفت و گو هستیم و قرارداد آنها نیز تمدید خواهد شد.»