فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رئیسی نمره قابل قبولی را در جایگاه ریاست جمهوری کسب کرد که توسعه روابط ایران با همسایگان از جمله دستاوردهای بارز این دولت محسوب می شود.

رئیسی نمره قبولی می‌گیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یک سال از روی کارآمدن دولت سیزدهم می گذرد. در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، مکانیزم های تشکیلاتی جریان اصولگرایی اعم از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت حمایت قاطع و صریحی از سیدابراهیم رئیسی داشتند. حال این سئوال مطرح است که آیا اصولگرایان از عملکرد این دولت رضایت دارند؟

حبیب الله بور بور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان رضایت اصولگرایان از عملکرد دولت سیزدهم گفت: دولت های گذشته از ریل خارج شده بودند، مثلا بدون تأمین اعتبار، حقوق ها را چندبرابر کردند، اوراق قرضه فروختند یا پروژه های عمرانی را کلنگ زدند، این مسائل به تدریج روی هم انباشته شدند و وضعیت پیچیده ای را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه دولت گذشته همه امور را به برجام گره می‌زد، افزود: آقایان در دولت قبل اعتقاد و ایمان به مسیر انقلاب نداشتند بنابراین در ریل گذاری اشتباه کردند. آقای رئیسی روزی رئیس قوه قضائیه بود و از دیگران سئوال می کرد اما برای حل مشکلات مردم پذیرفت در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد، حتی اگر مورد سئوال قرار گیرد.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار کرد: به دلیل شرایطی که مملکت داشته و دارد، شاید آقای رئیسی نتواند هر کاری بکند یا آن طور که دلش می خواهد پاسخگو باشد. معتقدم امروز ما باید نقاط مثبت عملکرد دولت آقای رئیسی را ببینیم. از جمله آن نقاط این است که رئیس جمهور ظرف کمتر از 12 ماه به 27 استان کشور سفر کرد و از نزدیک در جریان وضعیت طرح های عمرانی نیمه کاره و مسائل و مشکلات مردم آن استان ها قرار گرفت.

وی افزود: با در نظر گرفتن همه جوانب معتقدم عملکرد آقای رئیسی مورد قبول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت است چون آقای رئیسی با وجود سختی شرایط دارد تلاش خودش را برای حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم انجام می دهد. هر چند این نکته را هم باید یادآور شد که رئیس جمهور در بعضی در انتصابات خود از افراد ناکارآمد استفاده کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه آقای رئیسی با تلاش های خود بخشی از ناکارآمدی منصوبانش را پوشش می دهد، بیان کرد: باید همه کمک کنند که آقای رئیسی بتواند دولت را دوباره در مسیر انقلاب برگرداند. در مجموع آقای رئیسی نمره قابل قبولی را در جایگاه ریاست جمهوری کسب کرد که توسعه روابط ایران با همسایگان از جمله دستاوردهای بارز این دولت محسوب می شود. | منبع: فردا