رابرت لواندوفسکی، ستاره باتجربه بایرن مونیخ امروز با بازیکنان و کادر فنی این تیم وداع کرد.

پایان؛ واپسین روز لواندوفسکی در بایرن مونیخ! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بالاخره توافقات بین دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا برای انتقال رابرت لواندوفسکی به لالیگا انجام شده و این مهاجم 34 ساله و لهستانی از ابتدای فصل بعد برای بلوگرانا به میدان خواهد رفت. علیرغم عدم تمایل بایرن مونیخ به فروش این ستاره ارزشمند، خود رابرت لواندوفسکی به شدت خواهان رفتن به بارسلونا بود و در نهایت با اصرار این بازیکن، چاره ای جز توافق پیش روی مدیران باشگاه آلمانی نماند.

رابرت لواندوفسکی در پایان تمرین امروز بایرن مونیخ از هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرد. گفته می‌شود او فردا به بارسلون خواهد رفت تا کارهای نهایی قرارداد خود را تکمیل کند. این ستاره لهستانی پس از آخرین تمرین خود در کمپ بایرن مونیخ، تک تک بازیکنان و اعضای کادرفنی را در آغوش گرفته و وداعی دوستانه و صمیمی با همه اعضای باشگاه داشت. قبل از شروع این جلسه تمرینی، یولیان ناگلزمان همه بازیکنان را جمع کرده و برای دقایقی با آنها صحبت کرد، سپس در ادامه لواندوفسکی نیز صحبت کرد و در پایان توسط همه حاضران در تمرین بایرن مونیخ تشویق شد.

بدین ترتیب دوران هشت ساله حضور رابرت لواندوفسکی در ترکیب بایرن مونیخ با ثبت آماری خیره کننده و زدن بیش از 340 گل برای این باشگاه به اتمام رسید. حالا رابرت لواندوفسکی رهبر پروژه ژاوی در بارسلونا خواهد بود و هواداران این باشگاه امیدوارند با تکیه بر درخشش این ستاره گلزن، فصل بعد به موفقیت های بزرگی دست یابند.

به نظر می رسد رابرت لواندوفسکی از عدم تلاش باشگاه بایرن مونیخ برای تمدید قراردادش عصبانی شد و تصمیم به ترک این باشگاه گرفت. همچنین تلاش مدیران بایرن برای توافق با ارلینگ هالند منجر شد ستاره لهستانی روی تصمیم خود پافشاری کند و در نهایت او موفق به ترک مونیخ و انتقال به بارسلونا شد. حالا بایرن مونیخ نه موفق به جذب ارلینگ هالند شده و نه یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال را برای فصل بعد در اختیار دارد. 

رابرت لواندوفسکی در دوره هشت ساله حضور در بایرن مونیخ به انواع و اقسام افتخارات ممکن تیمی و فردی دست یافته و سال گذشته عنوان بهترین بازیکن جهان را نیز از آن خود کرد. بی تردید سال 2020 اوج درخشش رابرت لواندوفسکی در ترکیب بایرن بود و آنها با تکیه بر گلزنی های این بازیکن به سه گانه ای تاریخی دست یافتند. حالا رابرت لواندوفسکی فصل بعد برای بارسلونا بازی خواهد کرد و ژاوی امیدوار است روزهای فوق العاده او در بایرن مونیخ، در نوکمپ و با لباس بلوگرانا نیز تکرار شود.