در آخرین دقایق جلسه هیئت رئیسه پیرامون وضعیت تیم ملی ایران، پرویز مظلومی با ناراحتی جلسه را ترک کرد.

پایان جلسه هیئت رئیسه با قهر پرویز مظلومی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کمپ تیمهای ملی امروز محل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و تصمیم‌گیری درباره برکناری یا ادامه حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی بود و از ساعت حدود 11 اعضای هیئت رئیسه و برخی نفرات کمیته فنی خود را به محل رساندند تا در این جلسه سرنوشت ساز شرکت کنند.

این در حالی است که خبرنگاران امکان ورود نداشتند و طبیعتا اعضای هیئت رئیسه پشت درهای بسته جلسه را برگزار کردند اما با این حال کنش حاضران در جلسه، موردتوجه جدی خبرنگاران قرار داشت.

چند دقیقه پیش از اینکه جلسه به پایان برسد و احسان اصولی سخنگوی فدراسیون در مقابل میکروفن پرتعداد رسانه‌ها خبر ابقای اسکوچیچ را به صورت رسمی اعلام کند، پرویز مظلومی عضو کمیته فنی با چهره‌ای برافروخته و در حالی که ناراحتی در صورتش مشخص بود، ساختمان را ترک کرد.

در همین لحظه برخی اعضای هیئت رئیسه برای آرام کردن او و بازگرداندش به جلسه خود را به مظلومی رساندند و پس از لحظاتی مذاکره، این پیشکسوت فوتبال ایران به همراه آنها وارد سالن شد.

به نظر می‌رسد خشم و ناراحتی مظلومی آخرین پرده از این جلسه پرحاشیه و جنجالی بود که سخنگوی فدراسیون وجود بحثهای متعدد در آن را تائید کرد. حالا باید منتظر درز اخبار از اتفاقات این جلسه در ساعات و روزهای آینده ماند.