لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، فاش کرد که اریک تن هاخ، مدافع شیاطین سرخ در تمرینات این تیم مشارکت زیادی دارد و دائما از بازیکنانش می خواهد که در بالاترین استاندارد ممکن کار کنند.

پیشرفت یونایتد با  تن هاخ واضح است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ فصل کابوس واری را زیر نظر اوله گنار سولسشر و رالف رانگنیک سپری کرد و در نهایت نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست بیاورند.

اما تن هاخ که از ابتدای تابستان کارش را در اولدترافورد آغاز کرد، در دو دیدار ابتدایی‌اش موفق شد با نتایج 4-0 و 4-1 لیورپول و ملبورن ویکتوری را از پیش رو بردارد.

شاو هم امیدوار است که منچستریونایتد زیر نظر این مربی هلندی بتواند به روزهای خوبش برگردد.

او به سایت اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" ما نمی‌توانیم از شرایط تیم و روند اوضاع بیش از این راضی باشیم. 

این جایی نیست که باشگاه باید باشد و ما می‌دانیم که باید سطح تیم افزایش پیدا کند؛ این کاری است که ما قصد داریم انجام بدهیم و من فکر می‌کنم از دو هفته قبل و به ویژه آغاز تمرینات، قطعا پیشرفت زیادی داشتیم. 

حتی در بازی‌ها می‌توانید چیزهایی ببینید که قبلا نمی‌دیدید بنابراین فکر می‌کنم باید منتظر اتفاقاتی باشیم. سرمربی می‌داند که تیم به چه چیزهایی نیاز دارد. او سبک خودش را دارد و می‌خواهد چطور تیم را مدیریت کند و همه بازیکنان دستورات او را اجرا می‌کنند.

او در هر جلسه تمرینی بسیار مشارکت دارد و کارهای زیادی انجام می‌دهد. اگر او ببیند که بازیکنان استانداردهایی که در تمرینات می‌خواهد؛ رعایت نمی‌کنند، مطمئنا به آنها خواهد گفت. فکر می‌کنم این خوب است زیرا استانداردها را بالا نگه می‌دارد. هنوز کارهای زیادی می‌توانیم انجام بدهیم و این تنها آغاز راه است."